Gå til innhold

Avviste han - han ble sint

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg møtte en fyr på byen som jeg pratet masse med og som var kjempehyggelig. Men så skjedde det noe i livet mitt som gjorde at jeg ikke føler jeg har plass til noen ny mann akkurat nå, så jeg sendte han melding og sa i fra, da han i forkant hadde prøvd å invitere med meg ut igjen. Dette gjorde jeg for uke siden. Etter det hørte jeg ikke noe før i går kveld.

Først kom det en melding a la "synd det ikke ble oss... hadde trodd jeg skulle ha sjans... men men". Så jeg skrev bare beklager, og utover kvelden fikk jeg en veldig sint melding om at jeg hadde lurt han. Jeg lot være å svare, fordi jeg tenkte at jaja dette er ikke mitt ansvar at han ikke takler en ærlig avvisning. Og i dag tidlig hadde han forsøkt å ringe meg.. En time senere ringte han på døra mi hjemme hos meg!!! Han forsvant til slutt, men jeg var bare redd for hva han ville kom til å si/gjøre, da jeg ikke akkurat trodde at han "bare ville prate". Så i dag kom jeg for sent på jobb.

Men nå er jeg redd for om han kommer til å finne på noe mer! Vi møttes jo bare den ene gangen på byen og så fant jeg ut at dette ikke funket. Så jeg sa i fra. Og så kommer han HJEM på døra mi. Hva kan man gjøre?

Anonymkode: d7b7d...d8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle åpnet døra (tydelig sint) og spurt hva faen han ville så tidlig på morran. Så skulle du forklart at du ikke har tid til dette fordi du skal på jobb!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er først etter avvisning at man får se hvordan de EGENTLIG er . Og noen reagerer voldsomt og desperat. Det beste du kan gjøre er å bare ignorere han- Ikke svar på mld eller på tlf. Blokker han overalt og ikke åpne døren. Den minste lille livstegn fra deg, selv om det er negativt vil være nok til at han kanskje begynner igjen.

Håper han gir seg snart

Skrevet

ignorer ignorer ignorer

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Det er først etter avvisning at man får se hvordan de EGENTLIG er . Og noen reagerer voldsomt og desperat. Det beste du kan gjøre er å bare ignorere han- Ikke svar på mld eller på tlf. Blokker han overalt og ikke åpne døren. Den minste lille livstegn fra deg, selv om det er negativt vil være nok til at han kanskje begynner igjen.

Håper han gir seg snart

Ja, jeg fikk jo bekreftet magefølelsen min. For da jeg fikk fordøyd samtalen vår i etterkant skjønte jeg at han var veldig bitter overfor kvinner. Er bare redd for å bli gått til fysisk angrep på mens jeg er alene, man vet jo aldri helt. Skal i hvertfall ikke gi ut noe tlfnr på byen igjen i alle fall... :P Så noe lærte man av episoden.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg fikk jo bekreftet magefølelsen min. For da jeg fikk fordøyd samtalen vår i etterkant skjønte jeg at han var veldig bitter overfor kvinner. Er bare redd for å bli gått til fysisk angrep på mens jeg er alene, man vet jo aldri helt. Skal i hvertfall ikke gi ut noe tlfnr på byen igjen i alle fall... :P Så noe lærte man av episoden.

Ja, jeg har også opplevd dette. En satt utfor døren min en hel natt og bannet og gråt :ohmy: Jeg fikk ikke sove men jeg ringte ikke politiet. Trodde han kom over det fort, men neste helg fikk jeg plutselig ei lekebøtte slengt i vinduet mitt da jeg ikke åpnet. Og rare tlf fra andre nr osv... Som regel er de ufarlige men man vet jo aldri. Jeg har skjult nr nå og oppgir aldri adressen min til menn lengre :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja, jeg har også opplevd dette. En satt utfor døren min en hel natt og bannet og gråt :ohmy: Jeg fikk ikke sove men jeg ringte ikke politiet. Trodde han kom over det fort, men neste helg fikk jeg plutselig ei lekebøtte slengt i vinduet mitt da jeg ikke åpnet. Og rare tlf fra andre nr osv... Som regel er de ufarlige men man vet jo aldri. Jeg har skjult nr nå og oppgir aldri adressen min til menn lengre :fnise: 

Kjære vene :P Hvor mange dates hadde dere vært på? Hadde blitt dritredd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Herregud så skummelt

Anonymkode: 45145...eae

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene :P Hvor mange dates hadde dere vært på? Hadde blitt dritredd

Traff han på byen, var en kjempekoselig fyr. Han fikk nr mitt og ringte meg opp dagen etterpå. Han virket kjempesnill og god. Vi avtalte at han skulle komme på middag hos meg et par dager etterpå. Det var på middagen at jeg merket at kjemien ikke var helt der den var den kvelden ute. Da han dro gav jeg han et  lett kyss, skulle kanskje ikke ha gjort det, men jeg var litt forvirret. Fant ut at han ikke var noe for meg  og sa ifra da han ringte senere. Sa jeg følte mer vennskap og at vi kunne være venner. Men da snudde han helt om! Snakket om at jeg kanskje ikke likte utseendet hans osv.. men det var jo ikke utseendet hans i det hele tatt.

Iallefall, han dukket opp på døren og laget en scene. Det verste var at naboene hadde også våknet av dette levenet. Jeg var litt flau

AnonymBruker
Skrevet

Mannen virker jo helt gal. Og det der skjedde bare etter en kveld på byen med prat/flørt. TS, det var bra du ikke hadde tid til en mann i livet ditt nå. Tenk om du hadde blitt sammen med han der og ikke visst hva gikk til. ;)

Anonymkode: 021aa...e0e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen virker jo helt gal. Og det der skjedde bare etter en kveld på byen med prat/flørt. TS, det var bra du ikke hadde tid til en mann i livet ditt nå. Tenk om du hadde blitt sammen med han der og ikke visst hva gikk til. ;)

Anonymkode: 021aa...e0e

Ja, jeg er sjeleglad for at jeg fulgte magefølelsen da jeg våknet og var blitt edru.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Episoden har gjort meg overparanoid. I dag har tre menn på samme alder som han (han var sikker 15 år eldre) og som er fra samme område som han besøkt LinkedInprofilen min. Ja jeg ble så bekymret at jeg måtte søke dem opp på gulesider.

kan han planlegge noe dritt? synes det er skummelt at han var så stille relativt lenge før det smalt. Og nå har det gått litt tid igjen...

Skrevet

Så ekkelt for deg, det hjelper forhåpentligvis å ignorere, og i hvert fall ikke gi etter for press. Du får alliere deg med noen venner som du kan ringe til om han dukker opp igjen. Eller kanskje naboer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Minitroll skrev:

Så ekkelt for deg, det hjelper forhåpentligvis å ignorere, og i hvert fall ikke gi etter for press. Du får alliere deg med noen venner som du kan ringe til om han dukker opp igjen. Eller kanskje naboer?

Takk. Tror jeg må snakke med noen venninner og tenke ut hva jeg skal gjøre om han/noen dukker opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...