Prinsessa88 Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Jeg har hatt siden plaster stopp i oktober disse syklusene: i denne syklusen nå så har den regnet seg frem til 26 dager. Og i dag er jeg da 1 dag på overtid.. men negative tester.. så da lurer jeg på om jeg kanskje tester fortidlig?! Jeg har ikke noen tegn på mensen enda.. men jeg har stikninger nederst på sidene av magen.. husker dette fra første graviditet, men testene er jo negative.. testet for 4 dager siden. I går og i dag..
Kajal Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Siden syklusene dine har variert med flere dager ville jeg nok ikke håpt på noe helt ennå. Tipper du uansett har litt lengre sykluslengde denne mnd. siden du verken ha mensen eller positiv test ennå.
Prinsessa88 Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2016 Er det jeg tenker og, men da venter jeg noen dager til med å teste/ få mensen 😊 er bare så frustrerende!
Kajal Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Hehe, det er veldig frustrerende! Krysser fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå