Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg fjernet spiralen for noen måneder siden. Planen har vært å ikke følge med så nøye på syklus og sånt, og bare la ting skje om det skjer. Jeg er nemlig redd for å bli helt besatt hvis jeg først begynner å følge intenst med :fnise:. Men jeg tenker jo selvfølgelig på det likevel. Og nå skal jeg på et event med alkohol, og jeg kom på at om jeg faktisk skulle være gravid, så er det dumt å drikke.

Jeg skal ikke ha mensen før om et par dager ca, så har ingen indikasjoner sånn sett. Men: Siste menstruasjon begynte for tre og en halv uke siden, og varte bare i omtrent et døgn, i motsetning til seks dager som vanlig. Så dette kan jo ha vært en festeblødning.

Det jeg lurer på er: Hvis jeg tar en test nå, vil den vise det sikkert om jeg er gravid eller ikke?

Anonymkode: 74294...b15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikker du har nok HCG enda til at det vil vise på en test, men du kan alltids ta en test og se :) 

Anonymkode: 7c34b...12a

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har utslag på test enda er det heller ingen spire å skade hvis du tar deg en fest, så det går nok helt fint :) 

Anonymkode: c7433...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så da burde jeg egentlig teste da.. Shitt. Den første testen. ÆÆÆ!

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har utslag på test enda er det heller ingen spire å skade hvis du tar deg en fest, så det går nok helt fint :) 

Anonymkode: c7433...8a8

Er nok ikke så mye om å gjøre, bare et par glass, men.. :P Mente du at jeg ikke er gravid hvis det ikke er utlag, eller at fosteret ikke kan ta skade så tidlig? 

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så da burde jeg egentlig teste da.. Shitt. Den første testen. ÆÆÆ!

Er nok ikke så mye om å gjøre, bare et par glass, men.. :P Mente du at jeg ikke er gravid hvis det ikke er utlag, eller at fosteret ikke kan ta skade så tidlig? 

Jeg var ikke den du spurte, men at fosteret tar ikke skade av et par glass vin så tidlig i svangerskapet. Folk røyker og drikker og alt mulig før de finner ut at de er gravid. Ikke at jeg anbefaler deg å røyke og drikke masse når du er prøver altså! Men du skjønner hva jeg mener.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke den du spurte, men at fosteret tar ikke skade av et par glass vin så tidlig i svangerskapet. Folk røyker og drikker og alt mulig før de finner ut at de er gravid. Ikke at jeg anbefaler deg å røyke og drikke masse når du er prøver altså! Men du skjønner hva jeg mener.

Skjønner hva du mener! Foretrekker å ikke lage noe mer fuzz av dette for min egen skyld, så lar nok vær å teste enn så lenge, og leve som normalt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å teste. Er du gravid, så tjoho. Er du ikke, så kan du ta deg en fest med god samvittighet, og teste igjen noen dager senere.

Jeg hadde heller faktisk testet, enn ikke gjøre det og deretter sitte der å drikke med tanken i bakhodet at jeg kanskje faktisk er gravid og ville fått positiv test om

jeg bare hadde testet.....

Anonymkode: b8364...b15

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...