Helena83 Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Noen som har pudder og concealer å anbefale som ikke er så altfor dyr, men dekker bra?
Kristanna Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 https://www.blivakker.no/product/202265/glominerals-gloconcealer-under-eye-natural denne er kjempebra syns jeg Av pudder bruker jeg Kanebo sensai. Det er vel ikke av det billigste, men det holder lenge. Syns det dekker godt uten å gi en kunstig finish.
Helena83 Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2016 7 timer siden, Kristanna skrev: https://www.blivakker.no/product/202265/glominerals-gloconcealer-under-eye-natural denne er kjempebra syns jeg Av pudder bruker jeg Kanebo sensai. Det er vel ikke av det billigste, men det holder lenge. Syns det dekker godt uten å gi en kunstig finish. Takk for tips
Gjest earlgrey Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Jeg brukte ID bare minerals i mange år. Den dekker fint Vet ikke hvorfor jeg sluttet med den
Helena83 Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2016 12 timer siden, earlgrey skrev: Jeg brukte ID bare minerals i mange år. Den dekker fint Vet ikke hvorfor jeg sluttet med den Da er det bare å begynne å bruke den igjen
Poserose Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Jeg har nettopp kjøpt pressed base og luxe foundation fra Glominerals, syns de er kjempebra Kjøpte på blivakker.no, der er det mye billigere enn andre steder. På nettsidene til glominerals kan du finne ut hva som passer deg
fresia Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 jeg er veldig fornøyd med pressed base fra glo minerals. pleier å kjøpe på blivakker.no når de har tilbud på det
Gjest marizz Skrevet 3. april 2016 #8 Skrevet 3. april 2016 The saem tip concealer(eller noe) er veldig god! Billig, dekker bra, og helt trygg. Fås kjøpt på eBay
Adara Skrevet 3. april 2016 #9 Skrevet 3. april 2016 Mac sin concealer er jeg fornøyd med hvertfall. Pudder bruker jeg ikke selv, så der har jeg ingen anbefalning.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #10 Skrevet 3. april 2016 Mac sin concealer er best synes jeg. Men mener du pudder, eller mineralfoundation? Flere her har nemlig svart mineralfoundation, og det er faktisk ikke pudder. Kanebo Sensai synes jeg har for mørke farger for lys nordisk hud, MAC og Smashbox har bedre fargeutvalg på pudder synes jeg. Om du er ute etter mineralfoundation så foretrekker jeg (dessverre) en dyr: Jane Iredale pressed base. Mineral Hygienics er en rimeligere god erstatter om en tåler ingredienser greit. Jeg tåler ikke helt den. Anonymkode: 3ee0f...1cd
Radon Skrevet 3. april 2016 #11 Skrevet 3. april 2016 Laura Mercier har utrolig gode pudder! Holder huden matt lenge og reflekterer ikke blitz.
Helena83 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2016 8 timer siden, marizz skrev: The saem tip concealer(eller noe) er veldig god! Billig, dekker bra, og helt trygg. Fås kjøpt på eBay Takk for tips! Den tror jeg at jeg skal prøve
Helena83 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #13 Skrevet 3. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mac sin concealer er best synes jeg. Men mener du pudder, eller mineralfoundation? Flere her har nemlig svart mineralfoundation, og det er faktisk ikke pudder. Kanebo Sensai synes jeg har for mørke farger for lys nordisk hud, MAC og Smashbox har bedre fargeutvalg på pudder synes jeg. Om du er ute etter mineralfoundation så foretrekker jeg (dessverre) en dyr: Jane Iredale pressed base. Mineral Hygienics er en rimeligere god erstatter om en tåler ingredienser greit. Jeg tåler ikke helt den. Anonymkode: 3ee0f...1cd Er pudder jeg er ute etter ja Hva er forskjellen på de to egentlig?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #14 Skrevet 3. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mac sin concealer er best synes jeg. Men mener du pudder, eller mineralfoundation? Flere her har nemlig svart mineralfoundation, og det er faktisk ikke pudder. Kanebo Sensai synes jeg har for mørke farger for lys nordisk hud, MAC og Smashbox har bedre fargeutvalg på pudder synes jeg. Om du er ute etter mineralfoundation så foretrekker jeg (dessverre) en dyr: Jane Iredale pressed base. Mineral Hygienics er en rimeligere god erstatter om en tåler ingredienser greit. Jeg tåler ikke helt den. Anonymkode: 3ee0f...1cd Har bare flytende foundation fra Sensai og den er lys nok for meg hvertfall, det er jo et asiatisk merke og asiatere er vel kjent for å ville ha lysest mulig hud? Jeg er veldig fornøyd med det merket av de tingene jeg har prøvd, men det gjelder å finne riktig farge. Glo minerales under eye concealer er en favoritt for meg. Hvis du skal ha et settingpudder så synes jeg dette er suverent: http://www.coverbrands.no/kategorier/sminke-1/ansikt-1/pudder/rice-powder Anonymkode: ee1d8...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå