Gjest *nurket* Skrevet 21. oktober 2004 #1 Skrevet 21. oktober 2004 Hva av papirer må jeg ha med herfra for å gifte meg i utlandet. Noen som vet? Vi skal gifte oss i Barbados i feb 2005. Skal ha med barna + foreldrene mine + faren til sambo. Vi skal ha kirkelig vielse etterfulgt av en liten fest. Stor-feiringen skal vi ta her i Norge i aug 2005, etter at knøttet i magen er født
Martha Stewart Skrevet 21. oktober 2004 #2 Skrevet 21. oktober 2004 Hei, et spørsmål litt på siden av det du spurte om: Regner du med å ha litt mage under kjolen når du gifter deg i februar, siden du har termin i mai? Sammenliknet med tidligere erfaringer - ser at du har barn fra før. Jeg spør for min egen del, kunne godt tenke meg å være noen mnd på vei når jeg gifter meg, men lurer på hvor langt på vei man maks kan planlegge å være uten å risikere at brudekjolen blir for liten...
Gjest *nurket* Skrevet 21. oktober 2004 #3 Skrevet 21. oktober 2004 Dette med hvor mye magen vokser er så individuelt. Hos meg har ikke magen begynt å vokse med de 2 andre før jeg har vært halvveis. Mens flere jeg kjenner, begynner med mamma bukser når de 2-3mnd på vei. Når jeg gifter meg vil jeg være ca 26 uker på vei. Så da har magen min fått vokst i ca 6 uker, og kulen begynner å vises godt. Men jeg har prøvd kjolen min, og det er plass til en liten mage inni den. Hvis du har en brudekjole som kan sys ut etterhvert som magen vokser så er det jo ikke noen fare. Lykke til
Martha Stewart Skrevet 22. oktober 2004 #4 Skrevet 22. oktober 2004 Takk for svar! Ja, som du sier så er det jo individuelt hvor fort magen vokser og det er jo vanskelig å beregne helt på forhånd. Men jeg har beregnet at jeg kan ha litt mage under brudekjolen min, kjøpte den nemlig før jeg gikk ned nesten 10 kilo. Så da kan den evt syes inn hvis jeg ikke er blitt gravid før bryllupet... Er jo ikke sikkert jeg blir det da, men det hadde vært koselig... :-) Min mor var forresten 6 mnd på vei med meg da hun giftet seg og det syntes ikke i det hele tatt. Hun og jeg har samme kroppsfigur... Høres ellers fantastisk ut med bryllup på Barbados, jeg har vært på ferie i Karibien tidligere og har veldig lyst å dra tilbake! :-)
Gjest *nurket* Skrevet 22. oktober 2004 #5 Skrevet 22. oktober 2004 Min mor var forresten 6 mnd på vei med meg da hun giftet seg og det syntes ikke i det hele tatt. Hun og jeg har samme kroppsfigur... Det har jeg og moren min også. På henne så man ikke at hun var gravid når hun var fullgått. Gikk opp fra str 36 til str 38 i vanlig klær. Mens jeg fikk betraktelig STØRRE mage :o Lykke til med prøvingen! Håper det klaffer. Du har jo litt å gå på i kjolen så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå