AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Hei! Jeg prøver å sette igang med joggingen, men det er litt varierende temperaturer om dagen, så jeg sliter litt med å finne klær som passer. Ettersom jeg ikke har trent så mye (noensinne..), så har jeg ikke giddet å bruke penger på masse treningstøy, så jeg må da bruke noe jeg allerede har i skapet. Jeg har treningsbh og treningstights, men det er det. Hvilke stoffer er best å ha på overkroppen når man trener? Har det noe å si om man bruker fleeze, bomull eller andre ting? Det er akkurat nå 2 grader og sol, så jeg burde vel kle meg forholdsvis godt? Bør jeg ha noe rundt halsen? Sikkert teit å spørre om for dere rutinerte løpere, men jeg har virkelig ikke peiling, hehe Anonymkode: 6eadd...b63
globalagogo Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Uansett hva du ender opp med så er det greit å ha en lett jakke i alle fall så kan du åpne den når du har jogget deg varm. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Du bør absolutt ikke trene i bomull. Du kan trene i en ulltrøye om du har det, og noe vindtett over den igjen. En hals kan være lurt også. Om du ikke har noe ull, gå for fleece. Både cubus og h&m selger treningstøy til en billig penge. Det koster deg ikke mer enn et par hundrelapper for en treningstrøye i godt teknisk materiale. Men i kulden er det uansett best med ull/superundertøy innerst, og så heller flere tynne lag utover, med vindtett ytterst. Husk hansker, blir fort kaldt på fingrene. Anonymkode: 1ccb3...b52 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Tusen takk for svar! Jeg bestilte like gjerne en løpejakke og litt annet treningstøy, H&M hadde skikkelig mye salg nå hehe Like greit å få kjøpt det, for manglende klær blir ofte brukt som unnskyldning for å ikke jogge Men jeg skal nå klare å komme meg ut i dag Får sikkert varmen i meg rimelig fort. Anonymkode: 6eadd...b63
globalagogo Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Jeg bestilte like gjerne en løpejakke og litt annet treningstøy, H&M hadde skikkelig mye salg nå hehe Like greit å få kjøpt det, for manglende klær blir ofte brukt som unnskyldning for å ikke jogge Men jeg skal nå klare å komme meg ut i dag Får sikkert varmen i meg rimelig fort. Anonymkode: 6eadd...b63 Husk å ikke begynne for hardt! Skal du på asfalt? Viktig å ikke slite ut anklene helt kan gå utover både knær og legger, og det er lov å gå/jogge om hverandre. Lytt til kroppen, og du vil merke fremgang veldig raskt
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 10 minutter siden, globalagogo skrev: Husk å ikke begynne for hardt! Skal du på asfalt? Viktig å ikke slite ut anklene helt kan gå utover både knær og legger, og det er lov å gå/jogge om hverandre. Lytt til kroppen, og du vil merke fremgang veldig raskt Blir asfalt i starten ja, ettersom det er for gjørmete til å være i skogen akkurat nå. Tro meg, jeg kommer nok til å gå og jogge om hverandre, har ikke noe valg der gitt! Kondisen er.. Vel, den finnes ikke, haha! Har heldigvis veldig gode (og dyre!) sko som jeg kjøpte på Löplabbet, så de passer på føttene mine Men takk for råd! Anonymkode: 6eadd...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå