AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 SLik at nesten absolutt alle alle jenter jeg har prøvd meg har vært noen hespetre tilbake. Selv har jeg vært hyggelig og grei, men skjønner jo at det kommer man ingen vei med. Hvorfor skal jeg være hggelig når ingen er hyggelige mot meg. Jeg er hyggelig, imøtekommende, blid, omgjengelig. Enten så får jeg skjellsord tilbake, eller så ignorerer de meg, eller så får jeg en kald skulder. Hva er det jeg gjør feil. Har vokst opp med at man skal være mot andre som de vil at andre skal være mot enselv, men er ikke så lett. Anonymkode: bea3b...bd1
Charmander Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vokst opp med at man skal være mot andre som de vil at andre skal være mot enselv, men er ikke så lett. Anonymkode: bea3b...bd1 Den regelen gjelder ikke når du legger an på noen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Det høres ikke gøy ut. Hvordan går du fram? Anonymkode: 4070f...9b9 3
Gjest Bond Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Tråden ryddet for personangrep. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Enten tar du alt i verste mening og missforstår de, eller så må du ha utløst noe hos de. Eller du går ubevisst etter bitcher. For de færreste er bitcher. Anonymkode: e5c2f...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå