Gå til innhold

Han svarer ikke..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr på tinder som har vært veldig på.

både snakket om forelskelse og å om jeg kunne sett for meg han som kjæreste.

så ville han gjerne ha rompe bilde på snap, jeg glemte og sende og han sa i fra neste dag "husk å sende", jeg ba om å få bildet tilbake, hvor han sa at han skulle tenke på det... Greit nok. Men etter det har han blitt så av. Nå svarer han ikke på snap lenger og daglig kontakt har blitt til null..

var det så feil av meg å be om bildet?

Har vært veldig klar på at det var Ok om han ikke sendte..

Anonymkode: b8179...3cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huffda! Det høres jo litt merkelig ut. Høres ut som om han vil ha, men ikke er villig til å gi noe tilbake. Og sånn som jeg tolker det du skriver, så ville du gjerne ha noe tilbake for å sende et slikt type bilde til han. Men det ville han mest sannsynlig ikke gi. Derfor har vel interessen hans dabbet av.

Synes han bare høres egoistisk ut. Man kan ikke alltid få i pose og sekk. Prøv og snakk med andre gutter ;) 

Anonymkode: 425b7...556

AnonymBruker
Skrevet

Synes bare det var så rart at han nærmest forlanger å få, men når jeg ønsker noe i retur blir han så av..

vet det er flere fisk i havet, han var bare veldig fin på mange måter :)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes bare det var så rart at han nærmest forlanger å få, men når jeg ønsker noe i retur blir han så av..

vet det er flere fisk i havet, han var bare veldig fin på mange måter :)

Kjempefin på mange måter.. Han oppfører seg jo som dritt... Skal sikkert ha bilde av deg for å legge det ut et sted. Klart han ikke vil at du skal ha bilde av han da.

Anonymkode: 27601...235

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem sender rompebilde til en man knapt vet hvem er..?

Anonymkode: 09231...fb1

• Liker 5
Skrevet

Ikke gi de det de vil ha med en gang, ødelegger spenningen totalt.

Det å prate om å bli kjæreste osv uten å ha møtt personen, det er jo også litt rart. Tinder og andre datingsider er for å skaffe seg et møte med en annen person som virker interessant, ikke for å diskutere fremtiden som kjærester. Regner med at du leter etter et forhold hvor dere møter hverandre? Og ikke bare prater over nettet?

AnonymBruker
Skrevet

Vær forsiktig med menn som tar helt av uten å først ha møtt deg. Erfaring tilsier at de kun ønsker en kort flørt og litt spenning i hverdagen. De er mer forelsket i forelskelsen enn i personen. 

Du skal også få om du gir. Det er helt normalt. 

Anonymkode: a69af...687

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sender rompebilde til en man knapt vet hvem er..?

Anonymkode: 09231...fb1

Dagens unge gjør det. Får bilder av både det ene og andre daglig uten å ha bedt om det.. Menn som har et behov for å vise frem tissen sin. Sjokkert over flere som sender bilder på den måten, ikke minst at de er lærere, pedagoger osv.

vi har hatt kontakt lenge, derfor jeg synes det har vært rart. Og planen har vært å møtes men jeg har holdt igjen pga sykdom. 

Om noen skulle kjenne igjen baken min på nett så er ikke det verdens undergang, men ville jo gjerne hatt noe tilbake :P 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, MarkusHoAr skrev:

Ikke gi de det de vil ha med en gang, ødelegger spenningen totalt.

Det å prate om å bli kjæreste osv uten å ha møtt personen, det er jo også litt rart. Tinder og andre datingsider er for å skaffe seg et møte med en annen person som virker interessant, ikke for å diskutere fremtiden som kjærester. Regner med at du leter etter et forhold hvor dere møter hverandre? Og ikke bare prater over nettet?

Jeg er veldig enig i det du skriver der. For selvom man kanskje føler seg litt forelska etter å ha snakket sammen hver dag en stund kan det bli annerledes når man møtes, kan jo være han følte seg litt avvist pga det og...

jeg bruker tinder for å være sosial og møte nye folk, vet ikke helt om jeg ønsker å låse meg i et forhold helt enda.

Kanskje litt fælt å si det men så lenge jeg ikke er helt sikker på om det er det jeg vil så avventer jeg heller og ser om det kommer noe bedre. Ikke at jeg setter folk på vent, men at jeg tar ting i slow motionfor å ikke forhaste meg inn i noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...