Gjest Xavia Skrevet 22. oktober 2004 #21 Del Skrevet 22. oktober 2004 En annen ting jeg lurer på er toalettlokket. Jeg har et meget lekkert et og ville gjerne beholde det. Dersom du erstatter det før du flytter går det sikkert bra. Toalettsetet var vel neppe utslagsgivende for at boligen ble solgt eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 22. oktober 2004 #22 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ting man vil beholde som er en del av innredningen under visning, bør og må man egentlig avtale om å beholde. Her er en liste fra en megler om løsøre og annet tilbehør: heldekningstepper varmekilder tv-antenner baderomsinnredning inkl SPEIL, skap, div holdere, hyller markiser og persienner løse skap inkl garderobeskap, matskap selv om de er løse avtrekksvifter flaggstang armatur - kupler, utelys og fast belysning brannstige planter og busker søppelstativ postkasse oljefat brannslukningsapparat alarmanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 22. oktober 2004 #23 Del Skrevet 22. oktober 2004 jeg er utrolig nyskgjerrig på hva slags toalettsete dette er, jeg har du et bilde, eller kan du beskrive det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 23. oktober 2004 #24 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg tok sjøl med meg et digert speil som hang i gangen da jeg flyttet fra leiligheten min. Speilet hang igjen fra den forrige eieren, men siden det strengt tatt bare var hengt på en spiker, tenkte jeg at jeg selv kunne ta det med meg da jeg flyttet videre Da vi flyttet inn i huset her, hadde forrige eier tatt med seg taklampen i stuen. De hadde også skrudd ned de omhyggelig fastmonterte rullegardinene på to soverom, og vi ble utrolig provosert da de ved overtakelsen tilbød oss å KJØPE dem for 300 kroner! I følge dem var rullegardinene spesialbestilt fordi vinduene har en ikke-standard størrelse. Vi lurte selvsagt i vårt stille sinn på hva de ville oppnå med å ta dem med seg til sitt nye hjem, siden de da neppe passet til vinduene der. Vi avslo blankt å betale noe ekstra for dem. Også fordi de var gamle og slitte og det var ravende stygge farger på dem (i likhet med resten av huset, ikke vært pusset opp siden 70-tallet). Til slutt innså de forrige eierne at det ikke var noe ekstra å tjene på gardinene og lot dem ligge igjen da de gikk. Så måtte vi sjøl få levert dem på gjenbruksstasjonen... Hørte forresten av en megler en gang at en vietnamesisk familie som solgte et hus hadde demontert ALT - inkludert vask og do og alt mulig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå