Gå til innhold

Er det mulig å trene bort cellulitter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ha med en venninne på trening, men hun sier det er liten vits. Hun er plaget med MYE cellulitter. Er dette mulig å trene bort? Noen med erfaring? Bilder? Vet jo at enkelte tror cellulitter forsvinner, men i sterkt lys på prøverom er de jo fremdeles der?

Hun spiser forresten bra og er veldig opptatt av kosthold.

Anonymkode: f2b1a...ff5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du? Hadde det vært mulig, hvorfor gjør ikke alle det det?

Anonymkode: fc9d6...ac2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke. Mange som påstår det i hvertfall..

Anonymkode: f2b1a...ff5

Skrevet

Vel, de kan i hvert fall reduseres en del. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cellulitter er rett og slett ujevn fettfordeling. Noen har mye, noen har lite. Går man ned i fettprosent og fyller ut huden med muskler isteden så kan man bli kvitt dem helt, men da kanskje på bekostning av din egen helse om man går for lavt ned i fettprosent. 

Anonymkode: 7cabd...1d2

• Liker 2
Skrevet

Jeg opplever at mine cellulitter på lår/rumpe blir betydelig mindre synlig ganske raskt når jeg trener og/eller går ned i vekt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine er 95% borte, på grunn av kosthold og trening. Hvis hun ikke vil skifte i garderoben så la vær da. Skift hjemme.

Anonymkode: 1c73d...78f

AnonymBruker
Skrevet
Den 30. mars 2016 at 9.45, AnonymBruker skrev:

Mine er 95% borte, på grunn av kosthold og trening. Hvis hun ikke vil skifte i garderoben så la vær da. Skift hjemme.

Hva slags kosthold tok knekken på cellulittene? Lavkarbo? Lavkalori?

Anonymkode: dcc6b...31b

Skrevet

Massasje kan hjelpe. Finnes også kremer og diverse på apoteket, men jeg tror ikke sånt hjelper. Det hjelper å løpe og trene :)

AnonymBruker
Skrevet

Mine ble borte når jeg ble mer aktiv og hadde mer sunne ingredienser i kostholdet.

Anonymkode: 4351a...82a

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags kosthold tok knekken på cellulittene? Lavkarbo? Lavkalori?

Lavkalori, men poenget er vel om man går ned i fettprosent ( uansett diett) så blir de mye mindre synlige...

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lavkalori, men poenget er vel om man går ned i fettprosent ( uansett diett) så blir de mye mindre synlige...

Okei, men jeg hadde cellulitter da jeg veide litt under 50 kg (170 cm) og har ikke lyst til å veie mindre enn det! Så jeg er vel dømt til å ha litt cellulitter uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Avhenger kanskje litt av gener? Jeg har cellulitter på baksiden av rumpe og øverst på bakside lår, men når jeg trener knebøy med hopp(nytter ikke med kun knebøy av en eller anna grunn), så forsvinner de på magisk vis:P

Anonymkode: 3fdac...57f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt cellulitter på lårene, selv om jeg alltid har vært slank. Jeg har i løpet av det siste halvåret spist minimalt med sukker og sunn mat (ikke noe diett her altså!) Og jeg trener tung styrke med frivekter 4 ggr i uken og har redusert cellulittene mye! Trodde aldri det skulle gå, men det er nok sunn mat, lite sukker og mer muskler som gjør det. Så jeg vil absolutt konkludere med at det går ann. Men uansett taper man jo ALDRI på å trene og spise sunt selv om man ikke blir kvitt alt...

Anonymkode: 8901b...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...