Gå til innhold

Suzanne Aabel på Bloggerene

RaraAvis78

Anbefalte innlegg

Altså den lapskausen til Aabel inneholdt nok mer enn bare løk og bønner :overrasket: 

Flott hun tar grep om livet og har fått seg ny jobb, men ta nå på deg et hårnett eller skaut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker jenter som har selvironi så det holder. Ikke mange jenter som innehar den evnen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, agnesb skrev:

😂😂

uf måtte le. Det tenkte jeg ikke over engang 

Den svarte genseren var ikke heldig for å si det sånn ;-) Men heia Suzanne...tøff dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Notatboka

Syns det er kult at hun ikke legger sjul på at hun har/har hatt det vanskelig og syns det er verdt respekt at hun tar grep for å endre situasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger henne, syntes hun er et friskt pust!

Vet dog ikke helt hva jeg syntes om at hun faktisk har ansvaret for et barn da.. Dama er tøff, men hun viser også veldig mye følelser foran barnet og nye kjærester flytter inn veldig fort. Og at hun prioriterer vennekveld, fylla, vennineferie osv istedenfor å gjøre noe med  barnet - hun har sagt tidligere at de ikke har all verden med penger.. 

Men det kan være at hun bare har valgt å ikke vise så mye av hva hun og barnet gjør og at jeg tar helt feil altså, syntes bare det virker som hun er mer interessert i å være en "voksen tenåring" enn en familie :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, mjauritz skrev:

Vet dog ikke helt hva jeg syntes om at hun faktisk har ansvaret for et barn da.. Dama er tøff, men hun viser også veldig mye følelser foran barnet og nye kjærester flytter inn veldig fort. Og at hun prioriterer vennekveld, fylla, vennineferie osv istedenfor å gjøre noe med  barnet - hun har sagt tidligere at de ikke har all verden med penger.. 

Men det kan være at hun bare har valgt å ikke vise så mye av hva hun og barnet gjør og at jeg tar helt feil altså, syntes bare det virker som hun er mer interessert i å være en "voksen tenåring" enn en familie :) 

Barnet har vel en pappa også? Hun legger vel "festingen" til dagene han er hos han?  :-)

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
2 timer siden, Varma skrev:

Jeg DIGGER denne dama!!!❤️❤️❤️

Enig!! 

Hun pakker ikke inn noen ting, ærlig og herlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainy
59 minutter siden, RaraAvis78 skrev:

Barnet har vel en pappa også? Hun legger vel "festingen" til dagene han er hos han?  :-)

Ble ikke hun gravid med en one night stand? Hun er vel alenemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RaraAvis78 skrev:

Har fått inntrykk av at hun er alenemor. Tror hun sa at hun hadde alt ansvaret.

Tror ikke ungen blir sittende uten barnevakt, jeg tenkte heller på det økonomiske. At hun sier de har ganske lite men at hun da prioriterer fyll og fest og venner over opplevelser med barnet :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får bare mer og mer sansen for henne:) hun er åpen og ærlig, men skulle ønske at hun fant seg en stabil mann som er god mot henne. Han forrige var ikke akkurat en drømmemann.  Hun er jo fortsatt ung, så det kan ikke være så vanskelig å finne seg en mann:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mjauritz skrev:

Tror det er relativt vanlig at produksjonsselskapet bidrar til utgifter mens hun blir filmet, så jeg tror ikke nødvendigvis at serien reflekterer hennes egne prioriteringer til vanlig. Men jeg er enig i at det kan virke motstridende når vi ser det på TV.

Jeg hadde alltid et litt elsk/hat-forhold til Aabel. Hun var alltid litt... voldsom i de forrige sesongene. Veldig rett fra levra og mye synsing uten at jeg helt føler at hun traff blink med tanke på programmet. Jeg skjønner jo at hun er castet inn som en "motvekt" mot rosabloggerne, men det ble nesten litt for mye til tider.

Hittil så liker jeg henne bedre i denne sesongen. Først og fremst så virker hun mer balansert. Jordnær, men uten at det virker like påtvunget. Og i motsetning til de forrige sesongene, så formidler hun et tydelig budskap: viktigheten av å ha noe å gå til og stå opp om morgenen og det å gjøre en innsats for egen psykisk helse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var et ONS, men husker fra tidligere programmer at faren til sønnen leverte han etter samvær, og at de hadde et bra forhold! Kjekk var han også ;-)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Produksjonsselskapet betaler nok reiser de har i serien. Og det er jo mye mer interessant å se på venninne-kvelder enn middag med sønnen. Tror nok hun er en god mor som tilbringer mesteparten av tiden med sønnen sin. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er såpass lur ved å bevisst ikke eksponere barnet for så mange seere :) setter han sine behov forann sine egne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mjauritz skrev:

Har fått inntrykk av at hun er alenemor. Tror hun sa at hun hadde alt ansvaret.

Tror ikke ungen blir sittende uten barnevakt, jeg tenkte heller på det økonomiske. At hun sier de har ganske lite men at hun da prioriterer fyll og fest og venner over opplevelser med barnet :) 

Det vet vi ingenting om. Når det ble det forbudt å spise middag med venner?? Jeeeez......! Som hun sier selv, viktig å pleie venneforhold. Hun ser ut å prioritere sønnen og dessuten bør ikke opplevelser koste!

Endret av Miranda16
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dama er tøff. Likte henne godt på forrige bloggerne hun var med på, så at hun er med igjen gir de en seer til , nemlig meg 😁.  Dama er noe helt annet enn de andre, mer vanlig kanskje? Prøvde å finne bloggen hennes sist men der ble det for rotete og sjeldne innlegg.. Prøve på en ny titt kanskje😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...