AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Hei. Har vært prøvere i 1,5 år og slitt med uregelmessig menstruasjon. Gikk på pergo forrige mens. Positiv EL test for litt over to uker siden. For tre dager siden startet menssmertene og jeg var helt sikker på at vi ikke hadde lykkes i å bli gravid og at jeg skulle få mensen. Tre dager har gått, jeg har fortsatt like vondt men det kommer ikke mer enn litt lys brunlig utflod. Tenker å ta graviditetstest de neste dagene om mensen ikke kommer. Har noen opplevd det samme og vært gravid eller er det stor sjangs for at mensen kommer og at den bare er litt treg? setter stor pris på svar Anonymkode: c91e3...73f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Om du får positiv test så er du gravid, får du negativ test er du ikke gravid. Så enkelt er det. Kroppen produserer ikke graviditeyssympytomer før den produserer hcg. Så symptomer før positiv test er stort sett ønsketenkning eller pga noe annet. Anonymkode: 23003...360 1
Ab85 Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du får positiv test så er du gravid, får du negativ test er du ikke gravid. Så enkelt er det. Kroppen produserer ikke graviditeyssympytomer før den produserer hcg. Så symptomer før positiv test er stort sett ønsketenkning eller pga noe annet. Anonymkode: 23003...360 Symptomer før positiv test er slettest ikke bare ønsketenkning hvis man kjenner kroppen sin godt nei. Jeg hadde svært ømme bryster og mens smerter før jeg fikk positiv test. 3
Cesil Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Mitt første symptom i alle svangerskapene var menssmerter, men ingen mens.
Snurrepurre Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Jeg hadde også graviditetssymptomer før positiv test, men dog, samme symptomene hadde jeg også før NEG test en syklus etter.. (Første endte dessverre i sa). Tror mye er tegn på at EL er/har vært:-)
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 9 timer siden, Ab85 skrev: Symptomer før positiv test er slettest ikke bare ønsketenkning hvis man kjenner kroppen sin godt nei. Jeg hadde svært ømme bryster og mens smerter før jeg fikk positiv test. Det er fysisk umulig at det kan være graviditetshoromoner uansett hvor godt du kjenner kroppen din. Graviditetssymptomene kan naturlig nok ikke dukke opp før kroppen vet den er gravid. Anonymkode: 23003...360
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #7 Skrevet 30. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fysisk umulig at det kan være graviditetshoromoner uansett hvor godt du kjenner kroppen din. Graviditetssymptomene kan naturlig nok ikke dukke opp før kroppen vet den er gravid. Anonymkode: 23003...360 Kroppen vet at den er gravid 2 sekunder etter befruktning. Anonymkode: 76348...1ff
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #8 Skrevet 30. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du får positiv test så er du gravid, får du negativ test er du ikke gravid. Så enkelt er det. Kroppen produserer ikke graviditeyssympytomer før den produserer hcg. Så symptomer før positiv test er stort sett ønsketenkning eller pga noe annet. Anonymkode: 23003...360 Det er ikke sant, jeg hadde sex rett før/under eggløsing, kjente et stikk dagen etter og så var alle symptomene igang. Jeg fikk positiv test 7 dager etter eggløsning, og da hadde jeg hatt masse symptomer (særlig ømme bryster som jeg aldri får ellers). Men det var med andremann, med førstemann fikk jeg ingen symptomer før positiv test da jeg var 5 uker på vei. Anonymkode: 76348...1ff
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #9 Skrevet 30. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sant, jeg hadde sex rett før/under eggløsing, kjente et stikk dagen etter og så var alle symptomene igang. Jeg fikk positiv test 7 dager etter eggløsning, og da hadde jeg hatt masse symptomer (særlig ømme bryster som jeg aldri får ellers). Men det var med andremann, med førstemann fikk jeg ingen symptomer før positiv test da jeg var 5 uker på vei. Anonymkode: 76348...1ff Samme her med første og andre. Med første var jeg også ekstremt svimmel og hadde masse blodårer på brystene en uke før mens, sånn jeg visste jeg var gravid. Anonymkode: e0985...a9a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #10 Skrevet 30. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har vært prøvere i 1,5 år og slitt med uregelmessig menstruasjon. Gikk på pergo forrige mens. Positiv EL test for litt over to uker siden. For tre dager siden startet menssmertene og jeg var helt sikker på at vi ikke hadde lykkes i å bli gravid og at jeg skulle få mensen. Tre dager har gått, jeg har fortsatt like vondt men det kommer ikke mer enn litt lys brunlig utflod. Tenker å ta graviditetstest de neste dagene om mensen ikke kommer. Har noen opplevd det samme og vært gravid eller er det stor sjangs for at mensen kommer og at den bare er litt treg? setter stor pris på svar Anonymkode: c91e3...73f Pergo kan ha aktivert endometriose og dermed får du menssmerter. Vent på gravitest og ta tng deretter. Anonymkode: dbc2c...748
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #11 Skrevet 30. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kroppen vet at den er gravid 2 sekunder etter befruktning. Anonymkode: 76348...1ff Kroppen vet den er gravid når den produserer HCG. Anonymkode: 23003...360 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #12 Skrevet 30. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sant, jeg hadde sex rett før/under eggløsing, kjente et stikk dagen etter og så var alle symptomene igang. Jeg fikk positiv test 7 dager etter eggløsning, og da hadde jeg hatt masse symptomer (særlig ømme bryster som jeg aldri får ellers). Men det var med andremann, med førstemann fikk jeg ingen symptomer før positiv test da jeg var 5 uker på vei. Anonymkode: 76348...1ff Det er ren innbilning eller andre årsaker. Det er fullstendig umulig for kroppen å lage graviditetssymptomer før den er gravid å produserer HCG. På samme måte som det er umulig å kjenne at du har brekt beinet tre dager før du gjør det. Anonymkode: 23003...360 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #13 Skrevet 30. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her med første og andre. Med første var jeg også ekstremt svimmel og hadde masse blodårer på brystene en uke før mens, sånn jeg visste jeg var gravid. Anonymkode: e0985...a9a Du innbilte deg at du var gravid og hadde riktig. Kroppen kan ikke produsere graviditetsymptomer før den produserer HCG. Anonymkode: 23003...360 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #14 Skrevet 30. mars 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du innbilte deg at du var gravid og hadde riktig. Kroppen kan ikke produsere graviditetsymptomer før den produserer HCG. Anonymkode: 23003...360 Overhode ikke, hadde sex èn gang den mnd og det var på syklusdag 8, så egget hadde festet seg i god tid før mens og begynt å produsere HCG. Hadde sterkt utslag på CB før IKM. Anonymkode: e0985...a9a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #15 Skrevet 30. mars 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overhode ikke, hadde sex èn gang den mnd og det var på syklusdag 8, så egget hadde festet seg i god tid før mens og begynt å produsere HCG. Hadde sterkt utslag på CB før IKM. Anonymkode: e0985...a9a Da begynte kroppen din å produsere HCG tidlig. For det er dønn umulig å få graviditetssymptomer før du produserer HCG Anonymkode: 23003...360
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #16 Skrevet 30. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da begynte kroppen din å produsere HCG tidlig. For det er dønn umulig å få graviditetssymptomer før du produserer HCG Anonymkode: 23003...360 Riktig det du skriver, men man kan få graviditetssymptomer før det slår ut på graviditetstest fordi nivået av HCG kan være for lavt ennå. Anonymkode: dd00d...bf1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #17 Skrevet 30. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da begynte kroppen din å produsere HCG tidlig. For det er dønn umulig å få graviditetssymptomer før du produserer HCG Anonymkode: 23003...360 Ja, det er jeg enig i! Anonymkode: e0985...a9a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #18 Skrevet 30. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Riktig det du skriver, men man kan få graviditetssymptomer før det slår ut på graviditetstest fordi nivået av HCG kan være for lavt ennå. Anonymkode: dd00d...bf1 Ja det er sant. Men da er det ikke store endringene. Det må litt hcg til før man merker ubehag. Anonymkode: 23003...360
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #19 Skrevet 1. april 2016 Hei alle sammen!! Positiv graviditetstest i dag ❤️ Jeg er så utrolig glad!! Vi har vært prøvere i 1,5 år. Hvor sikkert er det egentlig med denne testen? Kjenner at jeg ikke vil ta gledene på forskudd 😳 Anonymkode: c91e3...73f
Strikkesokken Skrevet 1. april 2016 #20 Skrevet 1. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen!! Positiv graviditetstest i dag ❤️ Jeg er så utrolig glad!! Vi har vært prøvere i 1,5 år. Hvor sikkert er det egentlig med denne testen? Kjenner at jeg ikke vil ta gledene på forskudd 😳 Anonymkode: c91e3...73f Gratulerer så mye! veldig fin og positiv den:)❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå