Gå til innhold

Ajax-flekker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å Google, men det kommer ikke opp noe, så jeg prøver her. 

For et par dager siden, skulle jeg vaske over sofabordet, og senere oppdaget jeg at det er blitt blå flekker etter ajaxen, som ikke går bort! Jeg har gnikket og gnukket med grønnsåpe, men flekkene sitter som lim i det hvite bordet mitt :( 

er det noen som har opplevd dette før, eller har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det bort?

Jeg skal hvertfall aldri bruke ajax igjen! 

Anonymkode: 2e347...abe

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd å Google, men det kommer ikke opp noe, så jeg prøver her. 

For et par dager siden, skulle jeg vaske over sofabordet, og senere oppdaget jeg at det er blitt blå flekker etter ajaxen, som ikke går bort! Jeg har gnikket og gnukket med grønnsåpe, men flekkene sitter som lim i det hvite bordet mitt :( 

er det noen som har opplevd dette før, eller har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det bort?

Jeg skal hvertfall aldri bruke ajax igjen! 

Prøve forsiktig med Jif? Det brukte jeg da det ble sølt blått rengjøringsmiddel for do på badromsskapet. Det blå satt veldig godt, men jeg fikk det omsider av det hvite skapet. Skapet ble heller ikke ripet opp, men vær forsiktig!

Anonymkode: ad7b7...e2b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøve forsiktig med Jif? Det brukte jeg da det ble sølt blått rengjøringsmiddel for do på badromsskapet. Det blå satt veldig godt, men jeg fikk det omsider av det hvite skapet. Skapet ble heller ikke ripet opp, men vær forsiktig!

Takk, jeg skal prøve det! :) 

Jeg bruker egentlig jif, men det hadde det ikke da jeg var på Kiwi, så det ble dessverre ajax.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usj, Jif virket ikke :(  Prøvde med klorin og, uten hell. 

Jeg får sende de en mail å høre hva de mener jeg skal gjøre. Det er ekstra surt når bordet er helt nytt :dry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...