mingrid Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Heisann! Jeg har hatt et problem med ruteren til det trådløse nettverket mitt. Det er en Netgear WNR 2000v5, kjøpt i august 2015, og er således en av de billigste modellene man får tak i fra elkjøp. Jeg har alltid pc/iphone maks 5 meter unna ruteren. Når nettverket er koblet til pc, kan jeg for eksempel se en hel film på pc uten problem. Problemet oppstår når pc'n går i dvalemodus eller blir skrudd av, og jeg skal begynne å bruke den igjen. Da kobler ikke det trådløse nettet til av seg selv, og den eneste måten jeg kan få det til å koble til pc'n på, er ved å feilsøke problemer på nettverksinnstillinger, for så å dra ut stikkontakten til ruteren, la den være ute i 10 sekunder, før jeg setter i stikkontakten og prøver å koble til på nytt. Da tar det cirka 1-2 minutter før pc'n plutselig er koblet til igjen. Jeg vet at problemet ikke ligger i pc'n, da det ikke er problemer med tilkobling noe annet sted enn hjemme. På iphonen min er ikke problemet lik ille, men jeg må koble til nettverket manuelt dersom telefonen har vært helt avskrudd/tom for strøm. Noen tips? Plis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå