Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med huden min?

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Den produserer så sykt mye døde hudceller!! Jeg tar peeling ca 1 gang i uka (Dermalogica skin prep scrub). Da blir huden min myk og glødende. Så går det et par dager... så er huden min gusten og jeg kjenner liksom at det har kommet noe som jeg nesten kan rulle av med fingrene oppå huden. Dette blir verre og verre frem til jeg tar en ny peeling. Den blir liksom helt død i overflaten. dette irriterer meg sinnsykt...

Det var noen år da jeg var i syden om sommeren så mista jeg huden etterpå. Og da flassa jeg den ikke av på normal måte. Den begynte å klø og bli stygg, så nesten ut som litt pigmentforandringer... og så kunne jeg rulle av litt hud med fingrene. Dvs jeg rulla av meg brunfargen til min store sorg. det er en stund siden akkurat dette har skjedd men... huden min er rar uansett :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Bytt til (eller helst supplementer med) Daily Microfoliant, og bruk denne i dusjen hver morgen!

Jeg garanterer bedring!

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki? hudpleieren min anbefalte meg skin prep scrub hun... Er den dere anbefaler en peeling også?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en slags peeling ja, men veldig mild og "vennlig" og kan derfor brukes hver dag. En gang i uken er tydeligvis for lite for deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Daily Microfoliant er genial syns jeg, den får huden min til å gløde hver dag!

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki kanskje jeg skal prøve den da! Tusen takk for tips!! :D

Gjest Ethereal
Skrevet

Bare fortsett med Skin Prep Scrub, og så kan du heller bruke et mildt fruktsyreprodukt under kremen du bruker. Jeg bruker Facial Cream fra MD Formulations under kremen min morgen og kveld, og har knapt problemer med tørr hud lenger.

Skrevet

Jeg ville peelet flere ganger i uka jeg da... 2-3, ihvertfall 2! Det er jo helt tydelig at 1 gang er for lite :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Dessuten er Daily Microfoliant ganske uttørkende, i hvertfall på min hud...

Skrevet
Dessuten er Daily Microfoliant ganske uttørkende' date=' i hvertfall på min hud...[/quote']

På min også, jeg bruker den mest hvis jeg har vært litt overivrig med selvbruning - den bleker.

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki, jeg innbiller meg at man ikke bør peele oftere enn 1 gang i uka... men hvis jeg peeler 2-3 ganger, så holder huden seg ganske greit..

Gjest Ethereal
Skrevet
oki' date=' jeg innbiller meg at man ikke bør peele oftere enn 1 gang i uka... men hvis jeg peeler 2-3 ganger, så holder huden seg ganske greit..[/quote']

Til meg sa hudpleieren at to ganger i uka var OK, i tillegg til MD Formulations (som har mild peelingeffekt).

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki, jeg tok på MD i går kveld og i dag under dermalogica smoothing cream og huden er myk!! :) dette kjennes bra ut. men tror jeg trenger å peele 2 ganger i uka faktisk...

Gjest Ethereal
Skrevet

oki, jeg tok på MD i går kveld og i dag under dermalogica smoothing cream og huden er myk!! :) dette kjennes bra ut. men tror jeg trenger å peele 2 ganger i uka faktisk...

Ser du? Du kan stole på gamle kjerringer (=meg), vet du :hoho:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Ser du? Du kan stole på gamle kjerringer (=meg), vet du :hoho:

Du er bare helt rå. Kan ikke du bare skrive opp alt jeg skal gjøre? generelt... hva skal jeg ha til middag i dag? :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Kan ikke du komme hit og spsie ostepop til middag da (jeg BURDE virkelig ikke) :hoho:

Kanskje vi er litt tvillingsjeler? :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Kan ikke du komme hit og spsie ostepop til middag da (jeg BURDE virkelig ikke) :hoho:

Kanskje vi er litt tvillingsjeler? :wink:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...