Gå til innhold

Så jævlig såret og lei meg, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det føles nesten som kjærlighetssorg og jeg har hatt det mange ganger og kommet over det. Dette er mye verre!

Nettopp fått vite at min bestevenninne siden vi var små, og som jeg har hatt sex med de siste årene, har fått type. Når vi begge har vert single har vi hatt sex. Det siste året har sterke følelser oppstått, spesielt etter jeg ble singel igjen i høst. Jeg har kjent varme og hjertebank hver gang vi har vert sammen, men har ikke nevnt det for henne på grunn av jeg ikke vil ødelegge det gode vennskapet vi har hatt. Dette har gått fint så lenge vi har hatt sex sammen og kost oss som et par. Jeg har liksom tenkt at det er oss to for alltid. 

Nå har jeg nettopp fått vite at hun har fått type! De har holdt på en stund uten at jeg har fått vite det og nå er forholdet seriøst. Så vi kan ikke ha sex mer, men fortsatt være bestevenner. Det sårer så jævlig og føles som en kniv som skjærer i hjerte! Vi er naboer og har ikke lange veien til hverandre så vi har vert sammen nesten hver dag. I det siste har hun vert opptatt og nå vet jeg hvorfor. Hun og typen kommer bort til meg i morgen så jeg skulle få hilse på han. Spyr av tanken! Hjelp hva gjør jeg? Jeg vil ikke miste henne og vil ha henne for meg selv. Jeg vil mest av alt jage idioten bort og vise han at hun er min! Er redd jeg kommer til å dra til han hvis jeg ser han! Jeg føler bare et enormt sinne nå og er redd dette skal ødelegge mye for meg. Jeg ville bli og var på vei til å bli et bedre menneske, og følte meg lykkelig hver gang jeg var med bestevenninnen min. Nå blir det mye mye mindre tid sammen og jeg føler meg kvelt når jeg tenker på det.

Hun har hatt type før men da hadde jeg også kjæreste og elsket henne. Hadde ikke annet enn vennskapsfølelse for bestevenninnen min da. Så da var det ingen problem, men etter det ble slutt med siste eksen min i høst så kom det sterke følelser for bestevenninnen min. Jeg er knust for jeg ikke har sagt om følelsene mine til henne før, men jeg var livredd!

Hva i pokker gjør jeg? Vær så snill å svar seriøst. 

Endret av Aye
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare legge til at det ikke er pga jeg ikke får ha sex med henne mer at jeg er sånn. Hvis noen tror det. Jeg har nok av knullevenner så nei det blir ikke mangel på sex. Ikke det som er problemet. Det er følelsene. De helvetes følelsene! Jeg vil ha henne for meg selv og vil få han "nye typen" bort. 

Gjest cheshirecat
Skrevet

Blææh, drit i henne.. Du har da hun 16åringen du kan kose deg med! 

Skrevet
Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev:

Blææh, drit i henne.. Du har da hun 16åringen du kan kose deg med! 

Nei jeg har sluttet å treffe henne for hun var ikke den jenta jeg trodde hun var. Dessuten klarer jeg ikke å drite i venninnen min som jeg har følelser for uansett hvor mange andre jeg koser meg med. Hadde det bare vert så enkelt!

AnonymBruker
Skrevet

Det er så fint at det ikke er du som bestemmer hva man kan skrive her selv om det er du som opprettet tråden, Aye. Og hva du vil og hva du får er ikke alltid i samsvar. 

Når det er sagt; jeg har litt problemer med å ta deg seriøst jeg også. Og jeg tror ikke det er så fryktelig lenge til du kommer med en ny tråd om ei ny knullevenninne. 

Så hold ut og smil og vær glad. 

Anonymkode: e87de...199

• Liker 3
Gjest Sylphrena
Skrevet

Det beste er nok å holde henne litt på avstand til følelsene demper seg. Vet det kan være vanskelig hvis hun er din beste venninne, men det er nok det eneste som fungerer. Det går ikke an å gå rundt å slå til kjæresten til venner. Hvis du tror at du ikke klarer å møte han, må du bare avlyse.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så fint at det ikke er du som bestemmer hva man kan skrive her selv om det er du som opprettet tråden, Aye. Og hva du vil og hva du får er ikke alltid i samsvar. 

Når det er sagt; jeg har litt problemer med å ta deg seriøst jeg også. Og jeg tror ikke det er så fryktelig lenge til du kommer med en ny tråd om ei ny knullevenninne. 

Så hold ut og smil og vær glad. 

Anonymkode: e87de...199

Nei men det bestemmer moderatorene. Dette er ikke bare ei knullevenninne, men også min bestevenninne.

Skrevet
37 minutter siden, Nyneave skrev:

Det beste er nok å holde henne litt på avstand til følelsene demper seg. Vet det kan være vanskelig hvis hun er din beste venninne, men det er nok det eneste som fungerer. Det går ikke an å gå rundt å slå til kjæresten til venner. Hvis du tror at du ikke klarer å møte han, må du bare avlyse.

Jeg føler jeg ikke har andre enn henne å snakke med og som jeg kan stole på, så det blir veldig vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta steget og snakke med henne?! Fortell at du har følelser, og vil ha hun!

Blir vennskapet ødelagt, så får det bare være det. Du har det jo ikke akkurat bra om du må henge med henne og typen. De er superforelsket, og du er ulykkelig forelsket..

Så mitt tips er å først sjekke om han er hos henne nå, og om han ikek er det, så løper du bort til henne og tar henne med storm!

Anonymkode: ed1ec...f40

Gjest Sylphrena
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Aye skrev:

Jeg føler jeg ikke har andre enn henne å snakke med og som jeg kan stole på, så det blir veldig vanskelig.

Ja det er jo det. men du har vel bare 3 alternativer. 

1. Fortelle henne hva du føler. Det kan gå begge veier. Kanskje hun liker deg tilbake, kanskje hun ønsker å bryte kontakt når hun får vite om følelsene dine, kanskje hun forteller deg at du må komme over det.

2. Trykke følelsene ned, overse de. Dette innebærer også å oppføre seg mot den nye kjæresten.

3. Ta litt avstand fra henne en periode og håpe det går over da.

Endret av Nyneave
Skrevet (endret)

Ryddet for spekulasjoner, hets og svar til dette.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
Skrevet

Mannet meg opp i dag og fortalte hva jeg føler og at jeg orker ikke å møte han fyren. Fikk et kort svart tilbake. "Jeg må tenke". Hva skal det bety? Mister jeg henne nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...