AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Hei! Har du utført neseoperasjon i Polen før? Kan du fortelle om hvordan det gikk, hva du endret og hvor mye det kostet deg?) Anonymkode: 3f5ee...a43
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har utført neseoperasjon, ikke i polen, men i usa. Jeg angrer, ikke fordi nesa mi ikke ble finere, for den ble det (fjernet en liten hump på neseryggen) men jeg angrer fordi at jeg lot meg hjernevaskes til å tro at jeg ikke var bra nok eller fin nok som jeg var. Det er ganske sykt å tenke på at jeg betalte 40.000 kr og gjennom gikk en operasjon for å se bedre ut, for å føle meg bedre. Det jeg kan fortelle deg er at jeg ikke følte meg bedre, ja, med nesa mi følte jeg meg bedre, men det gjorde meg ikke lykkeligere og ikke heller mer selvsikker. Det er faktisk så klisje som folk sier, at selvsikkerhet kommer fra innsiden. Jeg ser tilbake på operasjonen som noe veldig trist, trist at jeg trodde nesa mi var for stygg for verden. Jeg trodde jeg hadde høyere verdi som menneske dersom jeg hadde hatt en annen nese. Nå som jeg har blitt eldre innser jeg jo at dette overhodet ikke stemmer, og at det er et sykelig skjønnhetsideal så mange etterstreber. Nesa mi var bra nok akkurat som den var, og dersom noen skulle synes den var stygg, da skulle de fått synes det. Det er utrolig trist at så mange føler skam, og føler de må fikse på utseende. Så kjære TS ikke bli en av oss. Du er fin akkurat slik som du er, fordi det er slik du ble skap av naturen og det er ekte skjønnhet. Hilsen en neseoperert Anonymkode: 79c0d...144 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Dette lurer jeg også på Anonymkode: dac2f...867
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå