Tirilpia Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Hei. Jeg har lyst til å ta vippeextensions før bryllupet mitt, men jeg har aldri hatt det før. Så er det noen her som har hatt det, og som kan si noe om ca hvor lenge før bryllupet bør jeg sette på?
Sheherasade Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har tenkt til å ta det. Sånn jeg forstår det bør man ha prøvd det en stund før bryllupet så man sikrer seg at man ikke er allergisk mot limet eller noe. Ellers kan det bli en heller sørgelig affære på bryllupsdagen. Jeg skal sette på vipper første gang ca. en måned før bryllupet, og deretter fornye/fylle inn igjen dagen før bryllupet.
Tirilpia Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2016 44 minutter siden, Sheherasade skrev: Jeg har tenkt til å ta det. Sånn jeg forstår det bør man ha prøvd det en stund før bryllupet så man sikrer seg at man ikke er allergisk mot limet eller noe. Ellers kan det bli en heller sørgelig affære på bryllupsdagen. Jeg skal sette på vipper første gang ca. en måned før bryllupet, og deretter fornye/fylle inn igjen dagen før bryllupet. Ja, jeg har også booket en time ca en mnd før bryllupet for å være sikker på jeg ikke reagerer på de Men hun som skal legge de reiser bort rett før bryllupet mitt, men hun kunne fornye de 4 dager før (så bryllupet blir på dag 5) men er redd for at de kanskje ikke blir like pene da? :/
Bisous Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Å fylle på vippene 4 dager før bryllupet kommer til å gå helt fint, vippene vil likevel være flotte til den store dagen 1
Sheherasade Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 26 minutter siden, Bisous skrev: Å fylle på vippene 4 dager før bryllupet kommer til å gå helt fint, vippene vil likevel være flotte til den store dagen Og dagen før???
Solsikke27 Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Ja, men etter ca to-tre uker har du begynt å miste vippene. Beklager altså men jeg så ut som en ribbet høne, med en øyevipp her og en øyevipp der, men stort sett bare null øyenvipper.😖 Men det kom seg da, etter neste ett år med stikkende småhår begynner det ligne øyevipper igjen.😃
Sheherasade Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 16 minutter siden, Solsikke27 skrev: Ja, men etter ca to-tre uker har du begynt å miste vippene. Beklager altså men jeg så ut som en ribbet høne, med en øyevipp her og en øyevipp der, men stort sett bare null øyenvipper.😖 Men det kom seg da, etter neste ett år med stikkende småhår begynner det ligne øyevipper igjen.😃 Hva??? Trodde at de ekte vippene satt igjen fremdeles? Detter/brekker de også?
Vin_fruen Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, Sheherasade skrev: Hva??? Trodde at de ekte vippene satt igjen fremdeles? Detter/brekker de også? Gikk fint med meg når jeg hadde vippe exstentions, bare ikke riv dem av.
Sheherasade Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 3 minutter siden, Vin_fruen skrev: Gikk fint med meg når jeg hadde vippe exstentions, bare ikke riv dem av. Ok. Nei, det hadde jeg jo ikke tenkt til, akkurat.
Tirilpia Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2016 18 minutter siden, Solsikke27 skrev: Ja, men etter ca to-tre uker har du begynt å miste vippene. Beklager altså men jeg så ut som en ribbet høne, med en øyevipp her og en øyevipp der, men stort sett bare null øyenvipper.😖 Men det kom seg da, etter neste ett år med stikkende småhår begynner det ligne øyevipper igjen.😃 Oj 😐 Jeg trudde at extensions datt av når din naturlig vipp datt av, og at det da hadde kommet en ny vippe som erstatning for den som datt av.. Men ja, det der hørtes ikke bra ut, kjente jeg ble litt skeptisk nå 😕
Purple Diamond Skrevet 29. mars 2016 #11 Skrevet 29. mars 2016 Veldig fornøyd med mine! Har gjort det i ett år ca. Mine egne vipper har jeg fortsatt, men det hender selvsagt at de faller av sammen med de falske. Husk at man helst ikke skal få vann på vippene, altså det gjør det vanskelig å dusje (inkl håret liksom) de første to døgnene etter påfylling. Så hadde satt på vipper enten et par dager før bryllupet eller på selve dagen, etter dusj.
Solsikke27 Skrevet 29. mars 2016 #12 Skrevet 29. mars 2016 Mine vipper brakk av. Jeg tuller ikke, jeg så faktisk ut som en vippeløs ribbet høne de første fem-seks mnd. Jeg var fullstendig avhengig av løsvipper fra hm for å se normal ut. Det er godt mulig jeg var hos en som ikke kan sette på vipper skikkelig, men aldri i livet om jeg tør prøve igjen🙄
jegerenenhjørning Skrevet 30. mars 2016 #13 Skrevet 30. mars 2016 15 timer siden, Tirilpia skrev: Hei. Jeg har lyst til å ta vippeextensions før bryllupet mitt, men jeg har aldri hatt det før. Så er det noen her som har hatt det, og som kan si noe om ca hvor lenge før bryllupet bør jeg sette på? Jeg begynte med det ca et halvt år før bryllupet! Er så glad jeg valgte det! Brukte svært lite sminke på dagen, bekymret meg ikke for grining eller å måtte sjekke sminken hele tiden, og følte meg superfresh! Gå til et seriøst, skikkelig sted. Nå, to år senere, går jeg fortsatt til samme dame
Sheherasade Skrevet 30. mars 2016 #14 Skrevet 30. mars 2016 11 timer siden, jegerenenhjørning skrev: Jeg begynte med det ca et halvt år før bryllupet! Er så glad jeg valgte det! Brukte svært lite sminke på dagen, bekymret meg ikke for grining eller å måtte sjekke sminken hele tiden, og følte meg superfresh! Gå til et seriøst, skikkelig sted. Nå, to år senere, går jeg fortsatt til samme dame Jeg planlegger IKKE å fortsette med dette etter bryllupet, men la dem da gro ut og ikke erstatte dem. Men jeg må si jeg ble bekymret over at de ekte vippene brekker. Vil helst unngå det på bryllupsreisen!
jegerenenhjørning Skrevet 31. mars 2016 #15 Skrevet 31. mars 2016 12 timer siden, Sheherasade skrev: Jeg planlegger IKKE å fortsette med dette etter bryllupet, men la dem da gro ut og ikke erstatte dem. Men jeg må si jeg ble bekymret over at de ekte vippene brekker. Vil helst unngå det på bryllupsreisen! Jeg har hatt pauser tidligere, og min erfaring er at de er kortere en måndes tid, etter at alle de valske har falt av. Men de vokser fort ut igjen. Om du gjør det på et seriøst sted bør ikke dine egne vipper få noen permanente skader. Husk at det tar rundt 4 uker før du har mistet alle de falske, kanskje lenger. 1
Gjest Lysestake Skrevet 31. mars 2016 #16 Skrevet 31. mars 2016 Og for Guds skyld, ikke overdriv! En del klikker helt når de tar vippe extensions, og ender opp med å se ut som drag queens etter hvert. Om du bare skal ha dette akkurat på bryllupsdagen er det kanskje ikke så stor risk for dette, men ser dette ofte hos de "jevne brukerne". Blir litt som tannbleking, stadig litt mer og litt mer, og til slutt blåser ting av bordet når du blunker.
Sheherasade Skrevet 31. mars 2016 #17 Skrevet 31. mars 2016 9 timer siden, Lysestake skrev: Og for Guds skyld, ikke overdriv! En del klikker helt når de tar vippe extensions, og ender opp med å se ut som drag queens etter hvert. Om du bare skal ha dette akkurat på bryllupsdagen er det kanskje ikke så stor risk for dette, men ser dette ofte hos de "jevne brukerne". Blir litt som tannbleking, stadig litt mer og litt mer, og til slutt blåser ting av bordet når du blunker. He-he, nei, jeg har ingen planer å se ut som om jeg har "edderkoppbein" (sitat min kjære). Det blir en naturlig look.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå