AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Gjest i bryllup som lurer. Har man gavene med i kirken? Gir man gavene direkte til brudeparet, eller skal de settes på gavebord eller liknende? Anonymkode: 4f188...447
Gjest Dwight Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Du har med gavene til selskapslokalet, ikke til vielsen. Som regel har alle et gavebord du setter gaven på ved ankomst, husk kort så de vet hvem gaven er fra
Gjest Margit Spat Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Det kommer litt an på hva som er praktisk. Vanligvis har jeg ikke hatt med gaven inn i kirken. Den har enten ligget igjen i bilen, på hotellrommet eller et annet trygt sted som jeg skal innom mellom seremonien og selskapet. Hvis jeg skal direkte fra kirken til festen, og ikke har bil, så har jeg hatt med meg gaven (det har vært helt unntaksvis). I de bryllupene jeg har vært i, har vi satt gavene på et gavebord.
Xavana Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Ikke la gaven ligge igjen i bilen under vielsen. Mye har blitt stjålet av beregnende tyver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå