Gå til innhold

MICRODERMAL PIERCING

peace&love

Anbefalte innlegg

Ser det ikke er startet noen tråd for Microdermal piercings eller Suface piercings her, altså piercinger som går ned i huden og dermed kan plasseres hvor som helst på kroppen, så her er den. Vil høre om deres erfaringer med disse og generelt alt som ha med det å gjøre. 

Selv vil jeg ta fire slike under kragebeina, men er usikker på hvor jeg skal gjøre det. Noen som vet om gode steder å gjøre det? Rundt Stavangerområdet helst. 

Please, delta i diskusjonen! Annet om piercinger og tatoveringer er også kjekt å få med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt to stykker. Plasseringen var som madison, bare med dermals. Den første grodde ganske fint, men fikk et uheldig møte med et skjerf og viklet seg inn. Den ble aldri bra igjen etter det, og ble tatt ut fordi den var på vei til å gro ut. Tok en til litt senere, den grodde ikke bra, og ble tatt ut etter ganske kort tid. Har til tross dette minimalt med arrdannelse, man skal se veldig godt etter for å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du ikke lært deg folkeskikk på nett? Rediger tittelen din og slutt med roping online. 

Anonymkode: 5c2d8...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke lært deg folkeskikk på nett? Rediger tittelen din og slutt med roping online. 

Anonymkode: 5c2d8...d92

:))) jeg syns dette temaet som aldri før her på KG har hatt sitt eget innlegg fortjente en stor overskrift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt surface ên gang, på brystet, den ble trøblete etter en stund og måtte bare taes ut (jeg kunne nok tatt bedre vare på den...). En tid etterpå tok jeg tre microdermal, også på brystet. Den ene ble revet ut på fest en gang, de andre to ble etterhvert så løse at det bare var å "vippe" de ut. Angrer ikke på at jeg tok det og kan godt tenke meg til å ta det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...

Lenge siden denne tråden ble startet, men er det noen som har peiling på hvor man kan få slik piercing på sørlandet?

Anonymkode: f0a6b...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...