AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Noen som tatt denne operasjonen? (Pga håndsvette) Anonymkode: 13b32...294
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Ja, jeg har. Det hjalp veldig. Hendene er helt tørre. Ulempen er at man kan begynne å svette litt mer andre steder på kroppen, gjerne lengre ned, mer sentralt (mage, rygg, lyske), såkalt kompensatorisk svette. Men for meg var det å foretrekke fremfor ekstrem håndsvette. Dridase tabletter kan hjelpe mot kompensatorisk svette. Ikke alle blir så plaget med dette, men en liten andel blir det. Anonymkode: fee1c...149 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Tusen takk for svar. Kan jeg spørre hvilket sykehus du ordnet dette på og hvordan operasjonen gikk? Det virker så sykt skummelt når man leser om hvordan det gjøres Anonymkode: 13b32...294
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Jeg gjorde det på A-hus, og kirurgen der var veldig erfaren med den type operasjoner. Jeg tror ikke de gjør det på så mange sykehus lenger, blant annet har jeg hørt Rikshospitalet sluttet med det pga bivirkningene. Det er egentlig en rask operasjon og små snitt, så man kommer seg raskt. Det er mye info på nettet, men kanskje også mye sterke meninger for og imot. Tidligere kuttet de av nerver lengre ned, som ga store bivirkninger. Det gjør de ikke lenger. En del får også mindre armhulesvette i tillegg til håndsvette, selv om de ikke kutter like langt ned. Det var ikke uten bivirkninger for min del, men jeg ville gjort det igjen. Bivirkningene er mindre ille enn de opprinnelige plagene. Jeg ville likevel kun tatt operasjonen om man er sterkt plaget. Anonymkode: fee1c...149 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Ok, takk igjen. Fordelene veier opp for biverkningene, så jeg skall absolutt gjøre det. Må bare få henvisning Anonymkode: 13b32...294
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk igjen. Fordelene veier opp for biverkningene, så jeg skall absolutt gjøre det. Må bare få henvisning Anonymkode: 13b32...294 Ja, det gjorde det i mitt tilfelle. Vær forberedt på at en del fastleger ikke vet så mye om inngrepet og kanskje tror at det går over med økende alder. Det er mange myter og lite fakta hos noen. Men ikke alle heldigvis. Bare man vet hvor man vil bli henvist, så går det nok greit med en henvisning. Lykke til, håper du får god hjelp og en bedre livskvalitet! Anonymkode: fee1c...149 1
Gjest1000 Skrevet 5. februar 2017 #7 Skrevet 5. februar 2017 Hei! Har du fått gjennomført operasjonen? Jeg har skrevet om min erfaring her ute, bare lurer på hvordan det evt har gått for deg. Jeg vil absolutt ikke anbefale denne operasjonen, pga bivirkninger på det kognitive , men har fått kuttet T2 som kanskje har mer utslag i det.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #8 Skrevet 24. juni 2017 Hei! Jeg har fått time til denne type operasjon. Men jeg er så usikker! Ser ingen annen utvei enn å operere, men er livredd for bivirkninger. Og lurer på hvordan operasjonen egentlig foregår? Er det noen her inne som har tatt en slik operasjon og som kan fortelle meg om det? Vil gjennomføre det, men dette er en VELDIG stor greie for meg. Blir ekstra svett i hendene av å tenke på det 😛 Anonymkode: 16470...782 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 På 24.6.2017 den 18.51, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har fått time til denne type operasjon. Men jeg er så usikker! Ser ingen annen utvei enn å operere, men er livredd for bivirkninger. Og lurer på hvordan operasjonen egentlig foregår? Er det noen her inne som har tatt en slik operasjon og som kan fortelle meg om det? Vil gjennomføre det, men dette er en VELDIG stor greie for meg. Blir ekstra svett i hendene av å tenke på det 😛 Anonymkode: 16470...782 Hei! Gjennomførte du?:) Hvordan gikk det isåfall?.. Anonymkode: 04c20...603 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå