Tibbie Skrevet 30. mars 2016 #21 Skrevet 30. mars 2016 Her jeg bor er det i hvert fall sånn at når du har tatt det du må ta (eller fått en dato for det siste du må ta) og kjørelæreren mener du er klar, bestiller han oppkjøring for deg. Hvilken dato du får avhenger av hvor lang ventelista er
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #22 Skrevet 30. mars 2016 Den 29. mars 2016 at 21.15, AnonymBruker skrev: Jeg vil helst ha det i regi av trafikkskolen Men ellers har jeg bil klar som jeg kunne brukt. Kan jeg gå inn på den siden på vegvesen.no nå, bare for å se om datoene er lagt ut eller blir det sånn at kjøreskolen mister "rettighetene" til å kunne bestille for meg om jeg gjør det? Anonymkode: 42ecc...09c Du kan ikke bruke en egen bil på førerprøven. Anonymkode: 9266a...d19
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #23 Skrevet 31. mars 2016 20 timer siden, Tibbie skrev: Her jeg bor er det i hvert fall sånn at når du har tatt det du må ta (eller fått en dato for det siste du må ta) og kjørelæreren mener du er klar, bestiller han oppkjøring for deg. Hvilken dato du får avhenger av hvor lang ventelista er Takk, men det visste jeg Anonymkode: 42ecc...09c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #24 Skrevet 31. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke bruke en egen bil på førerprøven. Anonymkode: 9266a...d19 Jo, man kan faktisk det. (Tror det er et krav om ekstra pedalsett da) Anonymkode: 42ecc...09c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #25 Skrevet 31. mars 2016 Jeg kan informere om at jeg just snakket med kjørelærer og at han selv var veldig innstilt på at jeg "selvfølgelig" skulle få oppkjøring på dagen, eller kort tid etter. Så nå blir det mye øvelseskjøring og null kjøretimer fremover før vi tar 1.5 måned med siste rest av trinn tre, før vi begynner på trinn 4. Glattkjøring blir tatt innen få dager. Her ble forøvrig bare to og to måneder lagt ut om ganga, så det er mye mindre ventetid her enn enkelte andre steder Anonymkode: 42ecc...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå