AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Til dere som har peiling kan dere se om dette er en bedridt som går bra? https://www.regnskapstall.no/informasjon-om-solsvik-sandindustri-as-103541246S1 Anonymkode: c657a...cec
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Jeg er bare økonomistudent, men etter hva jeg kjapt kan se så går det ikke noe særlig bra nei. Noe mer spesielt du tenkte på? Anonymkode: 5cd6e...7d4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare økonomistudent, men etter hva jeg kjapt kan se så går det ikke noe særlig bra nei. Noe mer spesielt du tenkte på? Anonymkode: 5cd6e...7d4 Min mann skal mulig samarbeide med eieren her, går de i underskudd? Anonymkode: c657a...cec
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min mann skal mulig samarbeide med eieren her, går de i underskudd? Anonymkode: c657a...cec Det gjør de ja. Om du ser på regnskapstallene under "årsresultat" så er alle tall røde for å si det slik, det går i minus. Inntektene i forhold til varekostnader og lønn er ikke avskrekkende, men posten "andre driftskostnader" er ganske høy i forhold til inntektene. Hva som går under den posten kan jo være hva som helst egentlig, så ikke godt å si hvorfor det går i minus. Anonymkode: 5cd6e...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå