Faina Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Regner med det er mange som har det idag? Noen å anbefale? Er det bedre med fingeravtrykk kanskje? Og ikke minst, er dette noe man enkelt fikser selv? Er så lei av å dra på nøkler..
MapleSirup Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 (endret) Jeg har Yale doorman og er kjempefornøyd. Du kan låse/låse opp med App. FIngeravtrykk er sikkert også greit, men overflødig kanskje? Det er ihvertfall uproblematisk å taste inn kode for å komme inn. Når jeg går trykker jeg bare på en knapp, eller forhåndsinnstillinger slik at den låser seg uansett. Endret 29. mars 2016 av MapleSirup skriveleif
MapleSirup Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 PS: Jeg fikk den installert av låsesmed som en del av pakken. Naboen gjorde det selv, men den ble aldri som den skal være. SÅ da spørs det jo hvor handy man er på akkurat dette
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Mannen min fikset det selv. Jeg er litt sånn... savner nøkkel Men det er helt greit. Vi har ikke noe app, men en liten brikke vi holder inntil. Jeg husker ikke hvor jeg la min, så jeg bruker kode. Anonymkode: 20d73...b92
BlendaSensitive Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Vi har også. Funker så bra! Og bra når man har gjester eller snekker på besøk. Bytter kode en gang i blandt for å ha kontrollen bare. 1
MapleSirup Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Vil legge til at det er genialt når man har barn. Jeg tror jeg ville brukt mer penger på å kopiere opp nøkler enn jeg har brukt på kodelåsen
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Hvor mange siffer må man taste inn på disse kodelåsene? Merker jeg er litt skeptisk, men det hadde faktisk vært deilig befriende å slippe nøkler. Anonymkode: 61eeb...e47
MapleSirup Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange siffer må man taste inn på disse kodelåsene? Merker jeg er litt skeptisk, men det hadde faktisk vært deilig befriende å slippe nøkler. Anonymkode: 61eeb...e47 6 siffer. 4 for 24-timers "håndverkerkode". Låsen er superlett å håndtere. Det sitter en dame inni der og snakker til deg og forteller deg hva du skal trykke på når du skal endre noe. Anita heter vår dame. 2
Faina Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #10 Skrevet 30. mars 2016 Takk for svarene. Høres ut som jeg bare må gå innom en låsesmed idag. Hva koster denne yale doorman?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Vi har med kode og er kjempe fornøyd. Ikke kostet den mye heller,under 2000 kr er kjøpt hos en stor butikk kjede som begynner med O. .. ( vet ikke om det er lov med reklame ☺) Vi monterte den selv var ikke vanskelig. Anonymkode: d4e17...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå