Gå til innhold

Menn med bukser uten press.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

9 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeg tenker også at det er praktisk å slippe all strykinga som må til for å få til en skarp buksepress. Takk og lov for at jeg ikke har en mann som forlanger at jeg må stryke buksene hans.

Det tar ikke mer enn fem minutter. Å sminke seg og ordne håret som kvinne virker mye mer tidkrevende og upraktisk spør du meg. Glad jeg ikke har en kjæreste som forlanger at jeg gjør det for henne. 

9 minutter siden, Sails skrev:

Det tar ikke mer enn fem minutter. Å sminke seg og ordne håret som kvinne virker mye mer tidkrevende og upraktisk spør du meg. Glad jeg ikke har en kjæreste som forlanger at jeg gjør det for henne. 

Jeg er ekstremt klønete med strykejernet, og unngår så langt det er mulig å måtte stryke klær. Har sett hvor mye tid mamma brukte på å stryke pappas bukser, så jeg er glad jeg slipper den jobben. Heldigvis klarer de aller fleste menn i dag å stryke klærne selv. For mine foreldres generasjon var det annerledes.

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
16 timer siden, Summers skrev:

Hva tenker kvinner om menn som går med bukser uten press?

Spørs hvilken type bukse det er. Olabukse med press? Neitakk.

Mannens jobbebukser uten press? Æsj. ("Pressbuksene" leveres til renseri, jeg stryker ikke press i bukser.)

Anonymkode: 580f9...d94

• Liker 1
AnonymBruker
16 timer siden, Summers skrev:

Bruker du Stiff? Jeg har sett på den mange ganger men får meg aldri til å kjøpe den. Har ikke strykebrett eller strykejern heller, men skulle gjerne hatt.

Anonymkode: 4c3ed...a8b

Annonse
5 timer siden, Sails skrev:

5 minutter??? Hvis du må stryke 6 bukser, tar det mer enn 5 minutter

22 timer siden, Honey Dew skrev:

5 minutter??? Hvis du må stryke 6 bukser, tar det mer enn 5 minutter

Selvsagt tar det lengere tid å presse flere samtidig, men å presse én bukse tar ikke mer enn fem minutter. Da skal du ha en brukbar press de neste fem gangene du bruker buksen.

Gjest lipgloss
Den 29. mars 2016 at 18.05, Summers skrev:

Hihihi er du seriøs her, det er da ikke vanlig å gå med bukser med press i :) utenom når man går med dress da :)

Selv har jeg ingen bukser med press utenom dressbuksa mi da og den hater jeg som pesten selv :) liker ikke å gå i dress,men det har sikkert sine egne grunner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...