^me^ Skrevet 21. oktober 2004 #1 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg har hatt et smykke i 3 år nå som jeg fikk av min elskede..smykket betyr mye for meg, det er blitt en del av meg..har ikke tatt det av en gang etter jeg fikk det av han.. katten min har en fetish for glinsende ting..smykker, armbånd, øreringer, ringer o.l.. så nå nettopp skulle han ha tak i smykket mitt..han hang seg fast i det og klarte og rive det stykker! jeg er nå lei meg og lurer på om det går ann og fixe det hos en gullsmed eller lignende..lurer på hva det koster i såfall..er litt fattig nå for tiden.. føler meg naken uten det nå..:cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. oktober 2004 #2 Del Skrevet 21. oktober 2004 du sier jo ikke noe om hvordan det er ødelagt, så det er jo umulig å anslå, men ta det med til gullsmed og spør der om noe kan gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 21. oktober 2004 det er revet av på midten av smykket?vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. trenger rååååååååd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. oktober 2004 #4 Del Skrevet 21. oktober 2004 hva slags smykke er det, hva slags materiale, hva er det som er revet over? er det en lenke som er revet i stykker eller et anheng eller noe helt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 21. oktober 2004 hva er forskjellen på en lenke og anheng? det er sølv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. oktober 2004 #6 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg mente hvilken del av smykket som er ødelagt... ok, nå gjetter jeg her, men når du ikke har tatt det av på 3 år regner jeg med at det er et smykke som henger rundt halsen? er det et sølvkjede? er det 'bare' kjede, eller henger det noe i kjedet (anheng?)? er det selve kjedet som er revet over? i så fall bør det være rimelig enkelt å ordne for gullsmeden tror jeg. det blir vanskelig for meg å svare på dette, jeg vet ikke nok. ta smykket med til gullsmed og spør der, det høres ihvertfall ut som om det skulle gå an å reparere. er det en lenke som har røket, er det neppe så dyrt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå