AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #21 Skrevet 19. juni 2016 Jeg har forresten merket meg at veldig mange reiser til Danmark i år... folk som vanligvis reiser til Syden. Kan det være pga terrorfaren`? Danmark kan jo like gjerne være terrormål de og.... spesielt pga karikaturtegningene. Hadde i alle fall ikke turt å reise til Køben. Anonymkode: fe779...748 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #22 Skrevet 19. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to små barn, og ville selvsagt ALDRI tatt dem med til et muslimsk land på ferie. Dette er fordi jeg er glad i barna mine, og vil ikke utsette dem for rasistiske, seksuelt perverterte og voldelige muslimske land Anonymkode: b1541...f09 Herlighet så rasistisk!! Jeg har feriert mye i Tyrkia.,både med og uten barn. I fjor var jeg der sågar alene. Jeg gikk på stranda alene og kunne gå i byen alene på kvelden. Er ikke blitt utsatt for "rasistiske, seksuelt perverterte eller vold" i dette landet. Skal ikke til Tyrkia i sommer, men hadde ikke vært redd for å dra dit. Man vet aldri hvor terror rammer, det kan skje i England, Spania ,Frankrike, Thailand eller hvor som helst. Stopper ikke meg fra å leve livet mitt som før. Jeg reiser hvor som helst uten tanke for terror. Husk at det skjedde på en knøttliten norsk øy også, så INGEN vet hvor det skjer neste gang. Anonymkode: aada4...136 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #23 Skrevet 19. juni 2016 Den 6/19/2016 at 18.33, AnonymBruker skrev: Herlighet så rasistisk!! Jeg har feriert mye i Tyrkia.,både med og uten barn. I fjor var jeg der sågar alene. Jeg gikk på stranda alene og kunne gå i byen alene på kvelden. Er ikke blitt utsatt for "rasistiske, seksuelt perverterte eller vold" i dette landet. Skal ikke til Tyrkia i sommer, men hadde ikke vært redd for å dra dit. Man vet aldri hvor terror rammer, det kan skje i England, Spania ,Frankrike, Thailand eller hvor som helst. Stopper ikke meg fra å leve livet mitt som før. Jeg reiser hvor som helst uten tanke for terror. Husk at det skjedde på en knøttliten norsk øy også, så INGEN vet hvor det skjer neste gang. Anonymkode: aada4...136 Nå har også mye skjedd i Tyrkia siden i fjor sommer! Anonymkode: b26c5...ee4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #24 Skrevet 19. juni 2016 https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/id2413163/ Hvorfor bruker dere ikke ud sine sider der dere får Norske myndigheters reiseråd uansett hvilket land dere bruker? For Tyrkia er det og, uansett reisested, anbefalt å registrere reisen sin på ud sine sider. Anonymkode: e246f...a0e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #25 Skrevet 19. juni 2016 Den 6/19/2016 at 18.38, AnonymBruker skrev: https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/id2413163/ Hvorfor bruker dere ikke ud sine sider der dere får Norske myndigheters reiseråd uansett hvilket land dere bruker? For Tyrkia er det og, uansett reisested, anbefalt å registrere reisen sin på ud sine sider. Anonymkode: e246f...a0e Nå pleier Norge å være de som venter sist med oppdateringer der. Danmark foreks, er mye raskere ute med å fraråde folk å reise steder. Anonymkode: b26c5...ee4
Jens Skrevet 21. juni 2016 #26 Skrevet 21. juni 2016 Tyrkia - reiseinformasjon Artikkel | Sist oppdatert: 08.06.2016 | Utenriksdepartementet Tyrkia gjennomgår en periode med et skjerpet trusselbilde og en forhøyet terrortrussel, og landet har vært utsatt for flere omfattende terrorangrep i Ankara og Istanbul. Dette kommer i tillegg til den pågående væpnede konflikten i det sørøstlige Tyrkia. Nye angrep kan imidlertid ikke utelukkes. God ferie da, dere som drar til Tyrkia i sommer. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #27 Skrevet 21. juni 2016 3 timer siden, Jens skrev: Tyrkia - reiseinformasjon Artikkel | Sist oppdatert: 08.06.2016 | Utenriksdepartementet Tyrkia gjennomgår en periode med et skjerpet trusselbilde og en forhøyet terrortrussel, og landet har vært utsatt for flere omfattende terrorangrep i Ankara og Istanbul. Dette kommer i tillegg til den pågående væpnede konflikten i det sørøstlige Tyrkia. Nye angrep kan imidlertid ikke utelukkes. God ferie da, dere som drar til Tyrkia i sommer. Sier du det samme til de som drar til Frankrike? Eller andre europeiske land som det har vært terrorangrep i? Det er viktig å ta forhåndsregler, men terrorangrep kan skje hvor som helst og når som helst. Anonymkode: 9a7e9...2be
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #28 Skrevet 21. juni 2016 Den 6/21/2016 at 13.54, AnonymBruker skrev: Sier du det samme til de som drar til Frankrike? Eller andre europeiske land som det har vært terrorangrep i? Det er viktig å ta forhåndsregler, men terrorangrep kan skje hvor som helst og når som helst. Anonymkode: 9a7e9...2be Det er vel ikke h*n som sier det, men det står på norske myndigheters nettside! Anonymkode: b26c5...ee4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #29 Skrevet 22. juni 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke h*n som sier det, men det står på norske myndigheters nettside! Anonymkode: b26c5...ee4 Selvfølgelig. Jeg snakket om den siste setningen. Norske myndigheter fraråder fortsatt ikke å dra dit. Anonymkode: 9a7e9...2be
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #30 Skrevet 22. juni 2016 Den 6/22/2016 at 10.29, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig. Jeg snakket om den siste setningen. Norske myndigheter fraråder fortsatt ikke å dra dit. Anonymkode: 9a7e9...2be De sier ikke at det er greit heller. Tyrkia ligger på toppen av feriesteder av de lanedne som har hatt mest uroligheter det siste halvhåret. I tillegg har IS gått ut og sagt de ønsker å ødelegge turismen. Tyrkia er ikke et land jeg hadde reist til i hvert fall. Ikke med alle de uroligheter fra forskjellige kanter, og interne konflikter som preger landet. Men det blir sikkert koselig å ligge på stranda med væpnet politi som sprader rundt for at dere skal føle dere trygge! Skjønner ikke hvorfor folk en gang vurderer å reise dit nå. Det er jo mange andre fine steder. Anonymkode: b26c5...ee4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #31 Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De sier ikke at det er greit heller. Tyrkia ligger på toppen av feriesteder av de lanedne som har hatt mest uroligheter det siste halvhåret. I tillegg har IS gått ut og sagt de ønsker å ødelegge turismen. Tyrkia er ikke et land jeg hadde reist til i hvert fall. Ikke med alle de uroligheter fra forskjellige kanter, og interne konflikter som preger landet. Men det blir sikkert koselig å ligge på stranda med væpnet politi som sprader rundt for at dere skal føle dere trygge! Skjønner ikke hvorfor folk en gang vurderer å reise dit nå. Det er jo mange andre fine steder. Anonymkode: b26c5...ee4 Altså, jeg skal ikke dit. Det bare forundrer meg at folk skriker ut så fort noen nevner Tyrkia. Skal man på ferie til andre steder som det har vært terroraksjoner, så sier de ingenting. Det er det jeg reagerer på. Anonymkode: 9a7e9...2be 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #32 Skrevet 22. juni 2016 Den 6/22/2016 at 10.45, AnonymBruker skrev: Altså, jeg skal ikke dit. Det bare forundrer meg at folk skriker ut så fort noen nevner Tyrkia. Skal man på ferie til andre steder som det har vært terroraksjoner, så sier de ingenting. Det er det jeg reagerer på. Anonymkode: 9a7e9...2be Ja, ser den:) Men det er sikkert fordi det har vært ekstra mye med Tyrkia på nyhetene de siste mnd. Anonymkode: b26c5...ee4
Jens Skrevet 16. juli 2016 #33 Skrevet 16. juli 2016 Hva nå da? Vile dere fortsatt dratt til Tyrkia med barna i sommer? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå