AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Er det noen som kan anbefale en stavmikser som man ikke må holde knappen inne på mens man bruker den? Etter at jeg hadde senebetennelse i håndleddet får jeg vondt oppover hele underarmen når jeg bruker stavmikseren fordi jeg må holde på-knappen inne Anonymkode: f45ee...147
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Nei. Du burde kjøpe en food processor i stedet. Anonymkode: 0abfe...7be 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Ja, men jeg vil helst ha en stavmikser også Anonymkode: f45ee...147
Wenda Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Finnes det en slik stavmikser i det hele tatt? Har selv vondt for å holde inn knappen, men aldri klart å finne noen som f.eks har en av/på-knapp. Bruker jo stavmikseren hver dag så det begynner å bli slitsomt
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg vil helst ha en stavmikser også Anonymkode: f45ee...147 Men jeg tviler sterkt på at du finner en du slipper å holde knappen inne på. Tenk på sikkerheten - hva skjer om du bruker stavmikseren og noe skjer så du mister den og den treffer barn eller dyr med knivene gående for full guffe? En foodprocessor har andre sikkerhetsmekanismer som gjør at det er tryggere å kunne skru den på og la den gå på egen hånd. Anonymkode: cc64d...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå