rutti Skrevet 21. oktober 2004 #1 Skrevet 21. oktober 2004 Hei! Er det lurt å kjøpe dill og dall i brudesalong? Eller er det andre steder som selger dette billigere? Noen tips?
Xina Skrevet 21. oktober 2004 #2 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har kjøpt alt på nettet jeg.Noe på finn.no og noe på markedsplassen her.Mye billigere og kjøpe det brukt.Det jeghar kjøpt kan man ikke se atte er brukt engang. Sko er det eneste jeg skal kjøpe i brudesalongen.
Martha Stewart Skrevet 21. oktober 2004 #3 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har oppdaget at særlig slør kan være dyrt i brudekjolesalong - skal du ha et langt et kan det bli oppi flere tusen kroner! Så det kan nok absolutt lønne seg å kjøpe slør på nett, det er jo ganske trygt siden du ikke er avhengig av størrelse som må passe, slik som for kjole og sko. Jeg var heldig og fikk kjøpt slør og sko ifm ferietur til Stockholm. Betalte ca 700 norske kroner for et to meter langt slør som du også kan kjøpe på Bryllupsweb Ellers er det jo en del som kjøper kjole og tilbehør fra www.bridesave.com - det skal visst være en seriøs side, etter det jeg har forstått.
rutti Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2004 det jeg så var faktisk veldig langt, 3 meter tro jeg og 1400. Ikke så galt det da? Det var kjempe enkelt
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #5 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg fant mitt brudeslør på www.gibud.no :-) Kostet nesten ingeting... og det var helt nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå