Tapas Skrevet 29. mars 2016 #1 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Dama lever det perfekte liv! :o Reiser til nytt sted hver uke omtrent og har vunnet mange priser for bloggen. Hva synes dere om stilen hennes? Er det forresten noen som vet hvordan disse jentene klarer å holde seg så slanke og veltrente? Hun spiser junk ofte i følge insta ihvertfall. Og trener de egentlig så mye når de stadig er på reise? Blir så fasinert jeg Endret 29. mars 2016 av Tapas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 29. mars 2016 #2 Del Skrevet 29. mars 2016 Hun er 22 så kan man ha høy forbrenning. Jeg var akkurat på samme måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 29. mars 2016 #3 Del Skrevet 29. mars 2016 Angelica Blick er en dårlig kopi av Fanny Lyckmann, en annen svensk blogger. Men ja, jeg skulle gjerne byttet liv med begge de to. Lurer på det samme, ønsker meg også flat mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2016 #4 Del Skrevet 2. mai 2016 Ryddet for spekulasjoner, diskuskjoner rundt navngitte personers kropp og svar til dette. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg