Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får sikkert mange negative kommentarer når jeg skriver dette, men jeg lurer bare på om det er mulig å bli gravid når man har eggløsning og når mannen kommer rett innenfor vagina (ikke helt inn i skjeden)? Hvor stor er sjansen?

Anonymkode: 4740e...52a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja du kan bli gravid. case closed

Anonymkode: a90ab...311

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg desverre ikke. Håper noen andre kan hjelpe deg! Lykke til.

Anonymkode: 098d8...954

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg desverre ikke. Håper noen andre kan hjelpe deg! Lykke til.

Anonymkode: 098d8...954

Poenget med å kommentere da er...? 

Anonymkode: f1f26...bc2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får sikkert mange negative kommentarer når jeg skriver dette, men jeg lurer bare på om det er mulig å bli gravid når man har eggløsning og når mannen kommer rett innenfor vagina (ikke helt inn i skjeden)? Hvor stor er sjansen?

Anonymkode: 4740e...52a

Ikke så står sjanse nei. Da måtte jo en del ha havnet inn

Anonymkode: 2b622...701

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan bli gravid. 
Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med innenfor vagina, men ikke innenfor skjeden. Betyr det at han sprutet på de indre kjønnsleppene dine? Eller betyr det noe annet? 

Anonymkode: 3adca...c59

AnonymBruker
Skrevet

Spørs helt hvor fantastisk godt trente spermiene hans er;) Spermiene kan være utholdende og overleve i fuktig, varmt miljø i hele 5 dager. Og om han har tatt en hopp av i svingen er det risiko også. Kan lure seg ut litt sædvæske før han faktisk ejakulerer synlig også.

Anonymkode: 8a945...603

Skrevet

Ja, det kan du. Sjansen er nok mindre enn om han kommer skikkelig inni deg, men, riskoen er der :-). Ønsker du ikke å bli mamma, så ta en angrepille.. Og bruk kondom neste gang! 

Ønsker du å bli mamma, så stikk den helt inn når han kommer :P Hehe! 

Skrevet

Du kan bli gravid av dette. Sjansen er mindre, fordi vaginal sekret ytterst i skjeden er surere i PH enn dypere inn, og surere enn sekretet som er regnet som "fertilt" og fungerer som næring og smøring til sæden. Dette sure sekretet dreper sædceller, men det er ingen garanti hvor "skillet" går, eller om noen overlever og klarer å svømme inn til vennligere forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...