Gjest Nathalie Skrevet 16. juli 2002 #1 Skrevet 16. juli 2002 Huff... :-? Blir så oppgitt at jeg gir meg ende over... Var i utdrikningslag i helgen, og trodde det var supert. Så dagen etter kom all dritten! Det kom for en dag at han som skal gifte seg med hun som ble drukket ut har betalt hele utdrikningslaget og at den merra som jeg (og alle andre) betalte vår sum til har tenkt å gi bort pengene til noe annet.... (Hun såkalte "venninna" til hujn som ble drukket ut har gitt oss alle inntrykk av at det var hun som sto for utdrikningslaget og hadde lagt ut alle "regninger") Noen som har erfaringer med utdrikningslag som har skjært seg?? Det er masse mer som skjedde, men jeg orker ikke rippe opp i det. For å si det på den måten; - det er IKKE på sitt eget utdrikningslag at folk skal få se hvem som er falske og ekte venner.... Det bør skje et annet sted.
scorpion73 Skrevet 17. juli 2002 #2 Skrevet 17. juli 2002 Hvem skal hun gi pengene til da??? Jeg selv synes hele historien høres helt syk ut, hadde n oen av mine venner gjort noe slikt hadde jeg blitt ekstremt forbanna. For meg er ihvertfall ikke dette gode venner.
Gjest augustbrud 2003 Skrevet 17. juli 2002 #3 Skrevet 17. juli 2002 Vet den kommende bruden om dette? Jeg ville tatt det opp med henne, jeg regner med at det er hun som er venninnen din. Hadde min forlover gjort dette hadde jeg blitt fly forbanna. Hvis du ikke kan snakke med brura, så ta en prat med hurpe-forloveden. Makan! :evil:
Gjest Nathalie Skrevet 17. juli 2002 #4 Skrevet 17. juli 2002 Bruden vet alt dette, har pratet masse med henne om det. Og det var IKKE forloveren som samlet inn pengene!!!! (Forloveren har en del ting å tenke på for øyeblikket, så det var en annen kjerring som tok på seg hovedansvaret for utdrikningslaget.) Forloveren er like forbannet som oss andre! Forloveren har prøvd å prate med den hurpa, men ingenting trenger igjennom... Bruden er fortvilet, og ikke minst brudgommen også! Det er helt forferdelig! Jeg gir meg ende over, men jeg har SÅ vondt av brudeparet som sitter igjen med den bitre ettersmaken og alt som har blitt som det har blitt.... Hun hurpa skulle gi pengene til noen andre som har hjulpet til så utdrikningslaget kom i orden. Bruden måtte nemlig gjøre noen greier, og for å gjennomføre det så måtte noen typer stå på no innmari. DE vil hun her gi pengene til. Greit nok at de har gjort en utmerket jobb på forhånd disse karene, men de virkelige utgiftene bør vel betales før den bitchen gir de 2000kr hun samlet inn i veldedighetsgave til noen som heller burde fått en vinflaske eller noe!!! *sukk*
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #5 Skrevet 17. juli 2002 Jeg hadde utrdrikkningslag for to uker siden. Der hadde alle sammen lagt ut en viss sum, som de brukte på meg. Og etter det jeg har hørt er det mest vanlig at alle som er med på utrikkningslaget legger i en liten sum hver, og så planlegger ut i fra det.
Gjest Nathalie Skrevet 17. juli 2002 #6 Skrevet 17. juli 2002 Jomfru74, det er jo det som egentlig er gjort! Så i utgangspunktet gjorde vi dette, men så slo hun seg vrang hun som samlet inn pengene!! Vi andre var tydeligvis for naive... :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå