AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #41 Del Skrevet 2. april 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: DU skal ikke legge opp undervisningen til de som ikke møter opp i timene. Det er deres ansvar å ta igjen slik at de henger med. Anonymkode: d04cb...ac7 Ja, hvis regelverket hadde blitt utført sånn hadde det jo vært greit. Men det er det altså ikke. Anonymkode: 13f79...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #42 Del Skrevet 2. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvis regelverket hadde blitt utført sånn hadde det jo vært greit. Men det er det altså ikke. Anonymkode: 13f79...1ac Gjerne vis meg hvor i regelverket det står at undervisning skal legges opp til de som er fraværende uten å ha en særlig tungtveiende årsak til det. Anonymkode: d04cb...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie3010 Skrevet 15. april 2016 #43 Del Skrevet 15. april 2016 Jeg har ett ganske så snevert antall som 96 dager i både 2-3 klasse, jeg fikk barn i 2. klasse da, og fortsatte likevel. Nå tar jeg høyere utdanning og har ikke sendt inn slikt i forhold til jobb enda, men tenker jeg må få frem at jeg har ståpåvilje og fortsatte selv om livssituasjonen ble endret og at jeg ikke oppfattes som en slabbedask som skulka enormt mye, selv om jeg tok meg noen dager fri uten grunn når jeg følte for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #44 Del Skrevet 17. april 2016 Fravær teller vell egentlig ikke så mye med mindre du går ykresfag og skal ut i lære pluss at du går glipp av undervisning selvsagt. Når du søker på høyere utdanning er ihvertfall fravær irrelevant, vet ikke hvor mye det har å si for jobb etter studiet men så lenge du kan forklare det tror jeg ikke det er et stort problem. Anonymkode: 4d44b...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå