Gå til innhold

har politikeren hatt så negativ innflytelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

flere kontaktet regjeringen i forbindelse med  flere ting. ingenting blir innfridd. de hjelper flyktningene så klart og diskuterer det opp og ned og i mente, men å ivareta det som er, og å forhindre flere ting det er det en del av de som svikter på.

hvorfor skal jeg måtte oppleve og få den salva mitt i fleisen fordi de ikke vil gjøre det de skulle? og når de ble konfrontert med det så nekter de for det. hva pokker skal je gjøre med det, når de sperrer av temaet med at dette er regjeringen?

hvorfor forholder de seg ikke nøytrale? og hvorfor ombestemmer de seg hele tiden til enkelte temaer? hvordan kan den vanlige mannen i gaten fungere når man får deler av deres arbeid inn i arbeidslivet på en såpass negativ måte?

Anonymkode: 91a06...738

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du begynner setningene dine med stor bokstav så blir du kanskje tatt mer på alvor med dine henvendelser?

Anonymkode: 84e76...7b3

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nesten du bør presisere hva dette handler om. Det foresvever meg at det dreier seg om en eller flere konkrete saker, men det er jo fullstendig umulig å kommentere innlegget ditt før du gir oss litt mer info.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette var det mest innholdsløse jeg har lest på lenge. Umulig å skjønne noe som helst av hva TS snakker om. Flere kontaktet regjeringen om flere ting, og en del politikere svikter i å forhindre flere ting. Neimen da så.

Synes forøvrig det er kostelig at TS undrer seg over hvorfor ikke politikere er nøytrale. Det at politikere ikke er nøytrale er vel liksom... Poenget med politikk.

Anonymkode: 8aba2...982

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvafornoe?

Anonymkode: b55fb...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...