AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #21 Skrevet 2. april 2016 Den 31.3.2016 at 19.29, AnonymBruker skrev: Ingen med allergi hos oss, som jeg vet, men godt poeng, kanskje sjekke ut:) men lurer bare på... Det er jo stort sett masse blomster på bord i bryllup? Hva gjør allergikere da? (Ser ikke for meg at blomst som bordkort utgjør noe veldig stor forskjell?) Anonymkode: bf7d6...942 Jeg synes dette høres veldig fint ut, jeg. Jeg har selv en alvorlig allergi mot noe som man finner i mange hjem. Da opplyser jeg selvsagt alltid om dette (men gjerne i form av "har dere..." for å ikke virke helt sær). Allergikeren har jo et selvsagt ansvar, det går ikke an å forvente at alle og enhver kjenner til alle gjestenes helsesituasjon. I tillegg bør man vel lukte lunta dersom temaet er "hage". Anonymkode: cb901...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #22 Skrevet 2. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes dette høres veldig fint ut, jeg. Jeg har selv en alvorlig allergi mot noe som man finner i mange hjem. Da opplyser jeg selvsagt alltid om dette (men gjerne i form av "har dere..." for å ikke virke helt sær). Allergikeren har jo et selvsagt ansvar, det går ikke an å forvente at alle og enhver kjenner til alle gjestenes helsesituasjon. I tillegg bør man vel lukte lunta dersom temaet er "hage". Anonymkode: cb901...a5e Gitt at man forteller hva temaet er så. Ikke mange som forteller det før degen. Alt skal jo være så stort og hemmelig idag Anonymkode: 3b1bd...124
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #23 Skrevet 2. april 2016 Enig i at lavendel kanskje kan være litt risikabelt. Jeg reagerer ikke på blomstene i seg selv, men sterkt duftende planter reagerer jeg veldig på. Hadde det vært lavendel eller f.eks. fresia på bordene, hadde jeg sannsynligvis måttet dra hjem igjen etter veldig kort tid. Vet det er mange som meg som reagerer på sterk blomsterduft, har faktisk opplevd at blomsterbuketter måtte bæres ut av lokalet i en sammenkomst fordi det var så mange som reagerte på lukta. Ellers syns jeg tanken om små buketter var veldig fin, men kanskje det går an å velge andre blomster? Anonymkode: 83f00...1dd
annelise Skrevet 5. april 2016 #24 Skrevet 5. april 2016 Vi skal ha disse http://lemojo.no/produkt/bryllup/hvite-love-bordkort-12-stk . Skriver bare navn og henger på glassene. Lurte på å printe ut navn på fint ark å lime på da jeg ikke har verdens fineste håndskrift..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå