Gå til innhold

Bordkort til bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gode tips til bordkort til bryllup? Har letet litt på nett, men ikke kommet over noe som falt i smak. Skulle gjerne laget selv om jeg var kreativ og kunstnerisk anlagt. Men det er jeg altså ikke, har i tilegg små barn som ikke sover, så da får noen proffesjonelle ta seg av det..

Anonymkode: aaa03...281

AnonymBruker
Skrevet

Skrev på silkebånd og festet til stetten.

Anonymkode: 55903...f7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du forklare litt om hva du IKKE liker, eventuelt også hva du liker? 

Anonymkode: 1c82a...c05

Skrevet (endret)

Vi har steiner som bordkort :)
Gleder meg til å bruke de i juni!

Endret av Sapientia
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha hage-tema, så vi skal plukke inn lavendel fra hagen,, som vi tørker og setter i små buketter på 3-4 stk, med hyssing og en navnelapp på. 

Anonymkode: bf7d6...942

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha hage-tema, så vi skal plukke inn lavendel fra hagen,, som vi tørker og setter i små buketter på 3-4 stk, med hyssing og en navnelapp på. 

Håper ikke jeg er bedt. Da må jeg i såfall gå tidlig. Atschhooo

Anonymkode: 3b1bd...124

• Liker 3
Skrevet

Vi hadde enkle bordkort som matchet inbydelsen, så gjorde jeg litt ut av dem. Kjøpte en tynn blondekant og gjennomsiktig papir med sølvblomster som jeg limte på den ene siden, og de ble veldig fine. Til sist så bryr egentlig ikke folk seg noe om bordkorta så lenge de får en plass å sitte :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laget mange bordkort og innbydelser på bestilling, og her er noen bilder som kanskje kan gi deg noen ideer. Mulighetene innen farger og stil er uendelige, og om ikke du får det til selv, så er det mange som driver med sånt.

Kake- og veskekortene er fine som bordkort dersom man vil legge inn en liten oppmerksomhet til gjestene.

Bordkortene med "Anne Madeleine" ble festet å glassene med den lille klypen.

9-5-10 Madeleines konfirmasjon (2).JPG

15-5-11 Kort og bordkort (4).JPG

15-5-11 Kort og bordkort (13).JPG

29-3-13 innbydelser Ronja (5).JPG

Bordkort dåp og konf (1).JPG

Bordkort dåp og konf (6).JPG

Bordkort m. innhold (1).JPG

Bordkort Monica 002.JPG

Bordkort utkast (1).JPG

Vibeke siste utkast 057.JPG

Anonymkode: 58fea...e18

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, melatonin skrev:

Vi hadde enkle bordkort som matchet inbydelsen, så gjorde jeg litt ut av dem. Kjøpte en tynn blondekant og gjennomsiktig papir med sølvblomster som jeg limte på den ene siden, og de ble veldig fine. Til sist så bryr egentlig ikke folk seg noe om bordkorta så lenge de får en plass å sitte :)

Å jo, det er mange som bryr seg om bordkort. Mange tar de med seg hjem, setter dem i album, scrapper med dem, eller bare tar vare på dem. Og da setter man pris på at de er litt spesielle og forseggjorte.

Skrevet
2 timer siden, Xavana skrev:

Å jo, det er mange som bryr seg om bordkort. Mange tar de med seg hjem, setter dem i album, scrapper med dem, eller bare tar vare på dem. Og da setter man pris på at de er litt spesielle og forseggjorte.

Det viste jeg faktisk ikke :fnise: Altså jo kan jo se for meg at hvis et er et som passer i et album så kanskje folk gjør det. Våre var forseggjort de altså, men enkte litt over det når vi rydda dagen etter at det var mye jobb til liten nytte egentlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 29. mars 2016 at 20.18, AnonymBruker skrev:

Dette du har valgt som kort virker kjempefint. Men håper du har tenkt på om noen gjester er allergiske?

min datter kunne ikke vært der,fordi hun reagerer kraftig på alt av blomster. Da måtte innhalatoren vært på plass

Anonymkode: c242b...17b

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette du har valgt som kort virker kjempefint. Men håper du har tenkt på om noen gjester er allergiske?

min datter kunne ikke vært der,fordi hun reagerer kraftig på alt av blomster. Da måtte innhalatoren vært på plass

Det er vel ganske vanlig med blomster i bryllup. Hvis de ikke er på bordkortet, er de gjerne i vaser på bordet. I hvertfall i mitt bryllup.

Ts: Vi printer ut på litt tykt papir og limer på papp som jeg skjærer ut med papirkutter i papirbutikken. 

Anonymkode: dfd26...652

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ganske vanlig med blomster i bryllup. Hvis de ikke er på bordkortet, er de gjerne i vaser på bordet. I hvertfall i mitt bryllup.

Ts: Vi printer ut på litt tykt papir og limer på papp som jeg skjærer ut med papirkutter i papirbutikken. 

Men de fleste tenker langt nok til å ikke velge de vanligste allergene

Anonymkode: 3b1bd...124

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig ja, men man tar hensyn til gjester som er allergiske. Min svigerinne og nevø er veldig allergisk mot blomster. Da velger jeg heller et blomsterfritt bryllup sånn at de får delta.

Anonymkode: 6bc7f...d8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi lagde egne. Ble veldig fornøyd med disse. Alt materiale kjøpt på upstairs: 

received_10153506218029529.jpeg

Anonymkode: 569e1...4ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen med allergi hos oss, som jeg vet, men godt poeng, kanskje sjekke ut:) men lurer bare på... Det er jo stort sett masse blomster på bord i bryllup? Hva gjør allergikere da? (Ser ikke for meg at blomst som bordkort utgjør noe veldig stor forskjell?) 

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen med allergi hos oss, som jeg vet, men godt poeng, kanskje sjekke ut:) men lurer bare på... Det er jo stort sett masse blomster på bord i bryllup? Hva gjør allergikere da? (Ser ikke for meg at blomst som bordkort utgjør noe veldig stor forskjell?) 

Det har med mengde og type blomster å gjøre. Lavendel er noe mange reagerer på, så det ville jeg unngått. Men dere styrer jo selvsagt selv =)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde ikke så stort bryllup, så våre bordet var polaroidbilder. Bildene var av vedkommende fra noe vi hadde gjort sammen.  

Anonymkode: 69f14...1d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...