AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har kjøpt denne kjolen http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-eve-1103/lux-diamond-gown-301333-12/ til å ha i et bryllup. I det siste har jeg lest mye om at beige kan være dårlig i bryllup fordi kjolen er for lys i og med at bruden har hvitt? Evt hvis den er ok, hva passer til å ha til å dekke skuldrene? Et hvitt sjal? Er det også "forbudt"? Er ikke en typisk jente som er interessert i mote og slikt, og aldri vært i bryllup før, så dette er veldig vanskelig, og jeg har dårlig tid til å finne... Takk for hjelp! Anonymkode: 41dd8...6c2
Sludd Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Jeg tenker at du helt fint kan gå med kjolen, lys rosa og andre pastellfarger er helt vanlig blant bryllupsgjester Men det sikreste er nok å høre med bruden
exictence Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Denne kan du fint gå med. Fint med et hvitt sjal, det går helt fint.
Poserose Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Den er helt innafor om du spør meg! Den ligner ikke på en typisk brudekjole og er ikke hvit, det får være bra nok
Cottontail Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpt denne kjolen http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-eve-1103/lux-diamond-gown-301333-12/ til å ha i et bryllup. I det siste har jeg lest mye om at beige kan være dårlig i bryllup fordi kjolen er for lys i og med at bruden har hvitt? Evt hvis den er ok, hva passer til å ha til å dekke skuldrene? Et hvitt sjal? Er det også "forbudt"? Er ikke en typisk jente som er interessert i mote og slikt, og aldri vært i bryllup før, så dette er veldig vanskelig, og jeg har dårlig tid til å finne... Takk for hjelp! Anonymkode: 41dd8...6c2 Hvis ikke kjolen er veldig mye lysere i virkeligheten enn på bildet, synes jeg denne passer veldig fint til en bryllupsgjest! Et sjal er fint og lurt. Jeg ville ikke brukt hvitt sjal, spesielt ikke til et bryllup. Kanskje sølv/grått som står til pynten på kjolen? Hvis det er pent/blankt så kan det god være i tynn ull eller et annet varmende stoff, det kan være god å ha i kiren eller om kvelden. 3
peppermyntete Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Denne kjolen er jo langt fra hvit og der heller ikke ut som en brudekjole, så det bør gå bra Forøvrig enig med @Cottontail i at hvitt sjal ikke passer helt. Både pga anledningen og fordi jeg rett og slett ikke synes hvitt blir noe pent til fargen på kjolen. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Nydelig kjole, den er ikke for lys! Enig med de over, hvitt sjal blir litt feil. Grått/sølv ville vært fint! Anonymkode: d4778...f29
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 Den kan du fint gå med. Den er ikke lys nok til å forveksles med en standard brudekjole. Anonymkode: 4c911...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå