AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Enkely og greit: mannen hater meg. Han har rivd ned postkasseskiltet mitt flere ganger (ventet da på å få et ordentlig skilt og hadde et håndskrevet for å kunne motta posten min. Det var visst helt uaktuelt. Var flere med håndskrevne skilt samtidig som meg og det er minst 3 stk der nå og de får henge.) Første gangen jeg hilste på han spurte han om jeg hadde eksplosiver på meg... Kom da inn i blokka med hijab og barnevogn + en etnisk norsk venninne.... (Spurte om det var pga hijaben og han bekreftet det.) Han har ringt på døra mi ørtogførti ganger på rad da jeg hadde satt fra meg søppelposen rett utenfor (var på vei ut døra og skulle kaste den), mens svære komfyrer står og opptar plass i gangene i flere dager uten at det blir noe rabalder av det. Kan nevne at han ikke akkurat legge skjul på sitt hat til visse grupper mennesker på sosiale medier. Jeg har sagt opp leiligheten, delvis pga at jeg ikke orker å føle slik jeg gjør når jeg skal ut. Vil ikke møte på han, og synes hele situasjonen er veldig ubehagelig. Nå er det slik at noe må fikses i min leilighet og ifølge mailen jeg har fått er da denne mannen tilstede under denne reparasjonen. Jeg vil verken se han eller ha han i leiligheten min. Det er helt uaktuelt. Hva i all verden gjør jeg? Anonymkode: 51b2f...95b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 For det første IKKE greit ! Men vår styreleder virker ut til å nyte makten han tror han har. Skikkelig kvalming. Jeg anbefaler og samle naboene og si det rett fra levra at her burde det bli en ny avstemming da styreleder ikke gjør jobben sin på en ordentlig måte. Det er uakseptabelt. Anonymkode: d1d04...78c 2
Fiberhusk Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Har du funnet ny leilighet? Dette hørtes helt forferdelig ut! Bor du i Oslo? Hvis så : Jeg tror jeg ville hørt meg hatkrim gruppen om det er noe de kunne gjort for deg, eller om de har noe råd. Ikke at det nødveldigvis er gått så langt enda, men les litt om de her :http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/03/12/195205109/hatkrim-anmeldelser-doblet-i-oslo 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 2 minutter siden, Fiberhusk skrev: Har du funnet ny leilighet? Dette hørtes helt forferdelig ut! Bor du i Oslo? Hvis så : Jeg tror jeg ville hørt meg hatkrim gruppen om det er noe de kunne gjort for deg, eller om de har noe råd. Ikke at det nødveldigvis er gått så langt enda, men les litt om de her :http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/03/12/195205109/hatkrim-anmeldelser-doblet-i-oslo Ja, jeg har det. Orker ikke å sette i gang noe sak her. Er blitt vant til at det finnes slike folk og jeg ignorerer de. Anonymkode: 51b2f...95b 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det første IKKE greit ! Men vår styreleder virker ut til å nyte makten han tror han har. Skikkelig kvalming. Jeg anbefaler og samle naboene og si det rett fra levra at her burde det bli en ny avstemming da styreleder ikke gjør jobben sin på en ordentlig måte. Det er uakseptabelt. Anonymkode: d1d04...78c Det er mulig han ikke blir valgt nå til våren. Det håper også huseieren min etter å ha hørt hvordan han oppfører seg. Anonymkode: 51b2f...95b 1
Fiberhusk Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har det. Orker ikke å sette i gang noe sak her. Er blitt vant til at det finnes slike folk og jeg ignorerer de. Anonymkode: 51b2f...95b Du skal ikke finne deg i dette lenger. Synes ikke det er OK! Men du trenger ikke sette igang sak med en gang, men rådfør deg med disse menneskene som jobber spesifikt med dette. Man setter ikke automatisk igang en sak ved å snakke Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Kan du be om at noen andre i styret kan være tilstede, istede for han? Eller du kan ha en venninne der.. Anonymkode: d035e...a85 2
Gjest Jessica Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 For en idiot. Veldig lei meg på dine vegne. Ikke la dette gå, sjekk om du kan melde inn hatkriminalitet. Hijab eller ikke, du har rett til å ferdes i fred uten rasistiske idioter som ikke klarer å skille mellom muslimer og terrorister. Og du som mente at hun skulle bite tennene sammen, du er rapportert.
Fiberhusk Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 (endret) En styreleder burde oppføre seg nøytralt, ellers burde ikke vedkommende være styreleder. Profesjonalitet, et ukjent fenomen? Endret 29. mars 2016 av Mynona Slettet sitat er fjernet fra innlegget 5
Druid Skrevet 29. mars 2016 #10 Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, Fiberhusk skrev: En styreleder burde oppføre seg nøytralt, ellers burde ikke vedkommende være styreleder. Profesjonalitet, et ukjent fenomen? Rimelig ukjent konsept i borettslagstyrer. Jeg vet enkelte selskaper tvinger inn en profesjonell styreleder, og overlater resten av styret til valg, men som regel er det en haug tullinger med alt for god tid som liker makt. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #11 Skrevet 29. mars 2016 Jeg velger og holde meg for god til denne diskusjonen da jeg heldigvis eier litt fornuft og medmenneskelighet. Dette er noe jeg ikke ønsker og stå ved. Kjære ts, svar styrelderen neste gang! Dette skal du ikke godta ;-) vi bor trossalt i NORGE Anonymkode: d1d04...78c 1
Sirah Skrevet 29. mars 2016 #12 Skrevet 29. mars 2016 Dette skal du IKKE finne deg i TS! Er det noen andre i styret du kan ta en prat med? Sånne idioter som denne stydelederen må du nok dessverre bare prøve å overse Klem til deg 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #13 Skrevet 29. mars 2016 24 minutter siden, Sirah skrev: Dette skal du IKKE finne deg i TS! Er det noen andre i styret du kan ta en prat med? Sånne idioter som denne stydelederen må du nok dessverre bare prøve å overse Klem til deg Nei, dessverre. Det er ingen kontaktinformasjon til de på lappen hengende i gangen her. Skal uansett flytte så jeg vil bare komme meg bort og glemme hele greia 🙁 Takk! Anonymkode: 51b2f...95b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #14 Skrevet 29. mars 2016 Skjønner at dette er veldig ubehagelig. Kan du få noen til å evt være der sammen med deg? Evt be han vente utenfor døren, så kan han heller gå inn å se at alt er ok før vedkommende som skal reparere skaden er ferdig. Makan til oppførsel, høres ut som et skikkelig høl av et mannfolk. Anonymkode: 8d0e5...d5e 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #15 Skrevet 29. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at dette er veldig ubehagelig. Kan du få noen til å evt være der sammen med deg? Evt be han vente utenfor døren, så kan han heller gå inn å se at alt er ok før vedkommende som skal reparere skaden er ferdig. Makan til oppførsel, høres ut som et skikkelig høl av et mannfolk. Anonymkode: 8d0e5...d5e Han får ikke komme inn, det vil jeg gi klar beskjed om. Kun reparatøren vil ha behov for det i dette tilfellet. Er veldig tidlig på morgenen så blir vanskelig med besøk akkurat da. Ja, rimelig spesielt tilfelle 🙄 Anonymkode: 51b2f...95b
Gjest Blomsterert Skrevet 29. mars 2016 #16 Skrevet 29. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enkely og greit: mannen hater meg. Han har rivd ned postkasseskiltet mitt flere ganger (ventet da på å få et ordentlig skilt og hadde et håndskrevet for å kunne motta posten min. Det var visst helt uaktuelt. Var flere med håndskrevne skilt samtidig som meg og det er minst 3 stk der nå og de får henge.) Første gangen jeg hilste på han spurte han om jeg hadde eksplosiver på meg... Kom da inn i blokka med hijab og barnevogn + en etnisk norsk venninne.... (Spurte om det var pga hijaben og han bekreftet det.) Han har ringt på døra mi ørtogførti ganger på rad da jeg hadde satt fra meg søppelposen rett utenfor (var på vei ut døra og skulle kaste den), mens svære komfyrer står og opptar plass i gangene i flere dager uten at det blir noe rabalder av det. Kan nevne at han ikke akkurat legge skjul på sitt hat til visse grupper mennesker på sosiale medier. Jeg har sagt opp leiligheten, delvis pga at jeg ikke orker å føle slik jeg gjør når jeg skal ut. Vil ikke møte på han, og synes hele situasjonen er veldig ubehagelig. Nå er det slik at noe må fikses i min leilighet og ifølge mailen jeg har fått er da denne mannen tilstede under denne reparasjonen. Jeg vil verken se han eller ha han i leiligheten min. Det er helt uaktuelt. Hva i all verden gjør jeg? Anonymkode: 51b2f...95b Du kunne ha anmeldt denne fyren for trakassering. Synd du ikke har gjort det! Ellers vet jeg ikke om du kan nekte ham å være tilstede. Kan ikke skjønne at han har rett til det.
Gjest Blomsterert Skrevet 29. mars 2016 #17 Skrevet 29. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det synes jeg du skal gjøre. Anonymkode: 02096...b1b .,.
Lou Salome Skrevet 29. mars 2016 #18 Skrevet 29. mars 2016 Spør nestleder/en annen i styret om vedkommende kan være tilstede i stedet for leder (under reparasjonen). Fortell grunnen som den er. 1
Mynona Skrevet 29. mars 2016 #19 Skrevet 29. mars 2016 Tråden er ryddet for hatefullt og krenkende innlegg samt svar til disse. Mynona, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå