AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Jeg pleier å ha brunt utflod 4-6 dager før mens. Denne gangen har jeg enda ikke fått det! Er 12 dpo idag! Har hatt svake mensmurringer siden 6 dpo, igår og inatt har jeg hatt sterkere menssmerter! Dette pleier jeg ikke å ha før mens. Har også ømme bryst, men det pleier jeg å ha til vanlig før mens også! Dette er et stort ønske hvis jeg er gravid nå.. Inatt når de menssmertene var så tenkte jeg at jeg var helt sikker på at jeg var gravid! Tenkte å ta en test idag! Er det for tidlig å teste? Jeg tør nesten ikke å teste, for er så redd for å bli skuffa! Men 12 dpo da får vel man mest trulig resultatet? Skjelver av spenning/nervøs for neg test!! Vet ikke hva jeg ville med dette innlegge!! Måtte bare "snakke"med noen i all den spenningen!! Anonymkode: 02adb...913
lakrisbåten Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Skjønner deg godt. Det er vel ca 80-90% sikkert å få positiv nå om du er gravid, alt ettersom hva slags tester du bruker. Lykke til
A4-livet Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Et av mine tegn på graviditet første gangen var at jeg ikke spottet. Men husk at du får riktigst svar på morgenurin da, så du burde nok vente til i morgen med å teste.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Jeg venter med å teste hvis ikke tr dukker opp på torsdag, min mens er så stabil at den så å si kommer på samme tidspunkt den dagen jeg skal ha den. Er så spent nå! Håper det klaffer denne gangen! Er jo en tålmodighetsprøve hver mnd fra el og til ikm. Nesten så jeg ikke årker all den spenningen igjen, Klarer ikke å slappe av i det tidspunkte. Men positivt å høre at det er flere som pleier å spotte før tr og at det ikke dukket opp i graviditet! Krysser alt jeg har nå Anonymkode: 02adb...913
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Har enda ikke fått mensen. Pleier bestandig å få den natt til den dagen. Har sånn menssmerter som om at det kjennes ut som at den kommer.. Utfloden er hvit, Men noen som kan det med livmortappen? Den er middels myk og hard, men synes den kjennes åpen ut! Alt dette er så rart.. Ikke brunt utflod dagene før mens og ikke mensen enda! Ble sånn at jeg tok en test på tirsdagskvelden, hadde ikke tisset på 4 timen, og drukket minimalt, men den var negativ... Stusser veldig nå... Hvis ikke mensen er kommet innen morgen tidlig, så tar jeg en test på morgenurin. Men kan livmortappen være åpen og middels mjuk hvis gravid? Og negativ test 12dpo? E sjansen veldig minimale nå? Anonymkode: 02adb...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå