AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Er gravid i uke 5. Hadde i går sex med mannen for første gang siden EL, og merket at det gjorde vondt som om han bunnet meg, selv om han ikke var spesielt langt inne. Paranoid som jeg er, prøvde jeg å undersøke med en finger i går og i dag, både liggende og stående, og livmortappen er altså ekstremt lang nede, går ca til knoken på langfingeren. Har aldri vært en tappetafser, men har brukt p-ring tidligere og "fomlet" der oppe i flere år, og har aldri kjent livmortappen som nå. Av hva keg kan kjenne er den helt lukket, finner hvertfall ikke noe hull. Har lest meg fram til at tappen skal være høy ved graviditet så blir naturligvis bekymret! Tyder det på /har det sammenheng med kommende SA eller hva?😰 Noen med erfaring?? Settes stort pris på😞 Anonymkode: 556bc...6a7
lollip0p Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Jeg kan ikke dette altså, men jeg har lest at både høy og lav er vanlig ved graviditet. Min er også lav (er 5+2), dog ikke så lav som din. Pust med magen, og tenk at det er positivt at den er lukket. ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå