Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må han da være med? Er snakk om elkjøp. Eller kan jeg sette tven i hans navn selv om han er i utlandet hvis jeg har navn og tlf nr og fødselsdato ogsånt? 

Anonymkode: be50a...7ba

Skrevet

Tror han må være med. Men gjør for all del det, så slipper du den forb... NRK-lisensen. Før hadde jeg adresse hos et forelder, og kjøpte min nye TV i hens adresse. Så kom NRK og ville kreve lisenspenger, og det fikk de svar på. De innrømmet at jeg hadde rett, og slettet kravet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Fiberhusk skrev:

Tror han må være med. Men gjør for all del det, så slipper du den forb... NRK-lisensen. Før hadde jeg adresse hos et forelder, og kjøpte min nye TV i hens adresse. Så kom NRK og ville kreve lisenspenger, og det fikk de svar på. De innrømmet at jeg hadde rett, og slettet kravet.

Jeg kjøpte TV til leiligheten jeg leier. Nå skal jeg flytte hjem til foreldrene mine og selger TVen til utleier. Hva gjør jeg med NRK lisensen?

Anonymkode: b2191...f68

Skrevet

Nei, han trenger ikke være med... 

Jeg kjøpte nylig tv på Elkjøp, og da spurte de hvem den skulle stå på "sånn i forhold til lisens".. 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte TV til leiligheten jeg leier. Nå skal jeg flytte hjem til foreldrene mine og selger TVen til utleier. Hva gjør jeg med NRK lisensen?

Anonymkode: b2191...f68

Skriver en mail til lisensavdelingen. I slike tilfeller pleier det å holde. Dersom de ber om salgskontakt på tven heller annen dokumentasjon, så sender du bare det.

Anonymkode: 78ded...316

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da kan jeg ihvertfall informere om at det gikk helt fint, ikke noe spørsmål en gang når jeg sa navnet hans. :) Er selvfølgelig pga NRK lisens jeg ikke vil ha den. 

Anonymkode: be50a...7ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...