AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Vi skal snart hente oss en Samojed hanne, og det florerer med tips på nettet til hva hunden bør og ikke bør spise. Hva gir du din Samojed? Jeg takker for alle svar i et håp om å bli litt klokere Anonymkode: 1e6c7...2b2
Sapientia Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Det er ikke så lett å gi et entydig svar på dette. Ulike ting fungerer på ulike hunder (ikke raser, men individer). De fleste jeg kjenner med polarhunder gir sånn ca det samme som meg. Et tørrfôr av god kvalitet + vom og hundemat eller noe annet rått. ca 50/50 i forhold til dagsrasjonens energi. Begge deler sammen i måltidet og sammen med vann.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 3 timer siden, Sapientia skrev: Det er ikke så lett å gi et entydig svar på dette. Ulike ting fungerer på ulike hunder (ikke raser, men individer). De fleste jeg kjenner med polarhunder gir sånn ca det samme som meg. Et tørrfôr av god kvalitet + vom og hundemat eller noe annet rått. ca 50/50 i forhold til dagsrasjonens energi. Begge deler sammen i måltidet og sammen med vann. Tusen takk for svar Anonymkode: 1e6c7...2b2
Rainbow Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Jeg har eurasier, som jo på en måte er 1/3 samojed. Han får Orijen Six Fish tørrfor, og så får han en del kjøtt i trening, som kjøttboller. Han er ikke så glad i gnageting, men litt oksestruper og sånn går ned. Han er egentlig veldig småspist selv om han er stor (ikke som i tjukk, han er egentlig ganske tynn, men som i høy). Prøvde vom da han var yngre, men da ble han veldig dårlig i magen. Orijen fungerer han bra på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå