Clarity Skrevet 4. april 2016 #61 Skrevet 4. april 2016 Det er jaggu ikke rart det eksisterer kroppspress, når selv en liten glippe mellom øverste del av lårene er noe man plutselig skal hige etter. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #62 Skrevet 4. april 2016 Det har ikke så mye med vekt å gjøre. Har vel med kroppsbygning og hofter. Når jeg står med ankler og knær sammenpresset har jeg fremdeles thigh-gap, og jeg er ikke veldig tynn. Husker når jeg var liten, og litt lubben og hadde badet i saltvann så gnisset lårene sammen når jeg gikk etterpå, og det gjorde vondt. Så det er noe som har kommet med puberteten og det at jeg har fått bredere hofter. Anonymkode: b1366...4bd
Silfen Skrevet 4. april 2016 #63 Skrevet 4. april 2016 http://www.today.com/health/dont-fall-bikini-bridge-prank-internet-playing-you-2D11872362
Severin Skrevet 6. april 2016 #64 Skrevet 6. april 2016 Generelt sett så tenker jeg ikke så veldig mye over det... MEN så vil jeg også si at jeg liker den tanken om at "her thighs are so sexy, they can't stop touching each other".
Gorgonzola Skrevet 6. april 2016 #65 Skrevet 6. april 2016 Den 29.3.2016 at 8.36, Commander skrev: Var ikke klar over fenomenet før pressen skrev at dette var en greie. Har overhodet ingen betydning for noe som helst. Hvis jeg med kniven på strupen MÅ ha en mening om det vil jeg tro at de som syntes slike ting er viktig bør få seg noen reelle problemer, og spise seg mett en gang iblant. Signerer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå