Gå til innhold

Til menn - Thigh gap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det som er bra med å ha thigh gap er at lårene aldri gnisser sammen:tongue:

Ellers synes jeg det er fint da, men hver sin smak. Bryr meg ikke om noen mener det er stygt.

Og kommer veldig an på hvordan kroppen er bygd.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Skrevet (endret)

Dette er thigh gap 
http://i.imgur.com/CZhUFFb.jpg

Ikke disse to nederste. Mange tror at det er åpenrom hele veien, men det er feil.

Bildene er gjort om til link.

-Saraby, mod.

Endret av Saraby
  • Liker 3
Skrevet
Den 29.3.2016 at 15.33, AnonymBruker skrev:

Enkelt og greit er thigh gap et mellomrom mellom lårene. Så ja, et lite mellomrom øverst under baken kvalifiserer til thigh gap. Det er gjerne en slik thigh gap gutter/menn refererer til når de snakker om hvor flott det er. :) 

Anonymkode: 8c39a...5fe

Det lille mellomrommet øverst har jeg også, trodde ikke det var "tigh gap". Trodde man måtte være "breispora" for å kvalifisere til det.

Skrevet

Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett.

-Saraby, mod.

Gjest Coolaid
Skrevet
Den 29.3.2016 at 8.28, AnonymBruker skrev:

Synes du thigh gap er hot, og hvorfor er det isåfall det? :)

Anonymkode: 2180c...db8

Ja, for all det så må vi ha et navn på det også som om jeg bryr meg. 

Akkurat dette er et tydelig bevis for at kvinner henger seg opp i hver minste centimeter på kroppen sin. 

Hvorfor i det huleste skulle luft mellom lårene være mer hot enn att lårene er noe annet?

Hva med thigh gap hos gutter og menn ? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
Den 29. mars 2016 at 18.20, AnonymBruker skrev:

For meg spiller det absolutt ingen rolle fra eller til. Hvis je må gi et svar vil jeg si at jeg foretrekker litt mer å ta i.

Anonymkode: f7125...fa3

Jeg er ikke tynn, og har ikke thigh gap. Men bikini bridge har jeg. Har ikke visst at det het noe før nå da..

Anonymkode: db2a6...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Thigh gap er vel ikke når man står med fotsålene sammen og har et mellomrom mellom lårene. Det er når fotsålene står sammen, rett i ryggen, og kneskålene er borti hverandre. Hvis man har mellomrom da er det et thigh gap. 

Anonymkode: a86e0...6d0

• Liker 1
Skrevet

Kvinner er hotte med thigh gap og uten thigh gap. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 2.4.2016 at 10.17, AnonymBruker skrev:

Thigh gap er vel ikke når man står med fotsålene sammen og har et mellomrom mellom lårene. Det er når fotsålene står sammen, rett i ryggen, og kneskålene er borti hverandre. Hvis man har mellomrom da er det et thigh gap. 

Skal man tvinge knærne sammen?

Anonymkode: e37d0...55c

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎30‎.‎03‎.‎2016 at 4.33, John Galt skrev:

Hadde et innlegg om dette for et par år siden:

Dette er aldeles ikke noe som har oppstått i nyere tid.  Når vi gutter var i midten av tenårene for nesten 50 år siden, diskuterte vi hvor sexy dette var på en slank veldreid jentekropp.  Har aldri hatt noen tenning på en jente uten en slik trekant,, uansett utseende,,, Veldig, veldig sexy,,, i mitt hode,,,

Forundret over at det kunne være menn her,,  på sexsiden i et kvinneforum, som ikke vet hva "thigh gap" er.

Som jeg skrev tidligere i denne tråden,,, Det var direkte tommelen ned, blant oss gutta, hvis du kom for å vise fram ei ny berte uten riktig fasong. Timeglass midje, lange slanke ben med "thigh gap" og faste pupper. Gjerne med et pent ansikt på toppen,,,

Men da var det jo jenter fra 15 til 20 vi jaktet på den gangen, og veldig mange av 9-10erene i den alderen har jo alt på plass.

Googlet litt for å finne en kvinnefigur som er lik min nåværende "sexy" kone. 

Hun på bildet nedenfor, er så og si identisk på alt; thigh gap, hofter, lår, mage, midje, pupper, og lengde / farge på hår   

http://www.girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2014/07/47.jpg

1

Bildet er gjort om til link.
-Saraby, mod.

Hun har jo verken rumpe eller hofter, ligner mer på en guttunge i fasongen. Ikke at det er feil eller mindre fint enn alt annet, synes bare ikke det er en typisk kvinnelig figur.

Anonymkode: 70cdb...a9f

• Liker 2
Skrevet
Den 29.3.2016 at 15.31, Rozes skrev:

Men er thigh gap slik at man har mellomrom mellom hele lårene, eller bare "der oppe"? Jeg har et lite mellomrom der oppe, så går lårene sammen igjen, er det thigh gap? 

Nei men om jeg vet hva det heter. Men det er det som er sexy. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det jeg trodde var thigh gap da jeg var yngre og slankere, men nå som jeg er eldre og dvaskere ser jeg at jeg likevel har en slik "trekant" øverst som det vises bilder av her i tråden. Så tror ikke det er så uvanlig, ei heller et tegn på at man er særlig fit ? 

Anonymkode: cc442...be4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal man tvinge knærne sammen?

Anonymkode: e37d0...55c

Ja, og dersom man har et vesentlig synlig mellomrom mellom lår (anklene skal heller ikke røre hverandre), så har man et thigh gap

Gjest Rozes
Skrevet
37 minutter siden, stan skrev:

Nei men om jeg vet hva det heter. Men det er det som er sexy. 

Jeg har et knøttlite sånn når knærne er sammen, men usikker på om det kvalifiserer til thigh gap altså... 

AnonymBruker
Skrevet

Thigh gap syntes jo aldri i virkeligheten, når står man slik liksom? Sikkert pent på bilder, men ikke akkurat det man ser på i hverdagen. Skal jeg gjøre meg sexy for min mann er det med rumpe, lår, bryst etc og ikke akkurat mellomrommet mellom lårene som brukes. Ser ikke akkurst at strippere fokuserer på "ooooh, se min sexy tigh gap" liksom. 

Spurte min mann, som visste hva det var og at jeg hadde det men han sa at han ukke noen gang hadde tenkt på det som en sexy del av meg. 

Anonymkode: ab1f2...99a

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo verken rumpe eller hofter, ligner mer på en guttunge i fasongen. Ikke at det er feil eller mindre fint enn alt annet, synes bare ikke det er en typisk kvinnelig figur.

Anonymkode: 70cdb...a9f

🙄🙄🙄

Anonymkode: f6969...b71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at tigh gap handler mer om beinstillingen enn hvor tynn man er. Det er slettes ikke bare ekstremt tynne jenter som har mellomrom mellom lårne. Jeg har selv både tigh gap også også såkalt "bikini bridge" som noen andre nevner her oppe. Jeg er helt normalvektig og har ikke spesielt tynne lår. Jeg kunne tatt av et par kg, men det er heller ikke nødvendig. Mellomrommet mellom lårene mine er ikke det jeg ser på som mitt flotteste trekk, det er kun noe jeg er født med... 

Helt ærlig tror jeg at den dagen lårene mine berører hverandre, da har jeg blitt overvektig :fnise: 

Anonymkode: 48a79...6d5

• Liker 1
Skrevet

Tror det er enklest å oppsummere at jentelår stort sett er ganske så sexy, og det er en av mange grunner til at de fleste ender opp med en partner.

Gjest The damned
Skrevet

Thigh gap har ikke det noe med hvordan man er bygd og noe med brede eller smale hofter?

Virker jo som noen tror at det har noe med å være undervektig,men det har det jo ikke. Jeg har thigh gap og jeg er ikke spesielt tynn nå. Ikke det at det har noen betydning for noe som helst og jeg forstår ikke dem som synes det er fint. Det er vel den siste tingen jeg hadde sagt var fint om jeg skulle si hva jeg synes er pent på en kvinnekropp.

Det er vel bare nok en ting som skal gjøre jenter usikker på sin egen kropp. Jeg tror ikke menn generelt bryr seg. Samboeren min visste ikke engang hva det var,og når jeg forklarte hva det var ble han litt sånn :forvirra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...