fotosyntesen Skrevet 29. mars 2016 #21 Skrevet 29. mars 2016 (endret) 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Thigh gap: http://images.shape.mdpcdn.com/sites/shape.com/files/styles/story_detail/public/story/shapemagazine_thighgapsurgery_0.jpg?itok=0YCEOixY Anonymkode: b8138...fda bildet er gjort om til link. -Saraby, mod. Fine pianofingre, rekker over mange tangenter Endret 30. mars 2016 av Saraby 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #22 Skrevet 29. mars 2016 Når jeg legger merke til kvinnebein så er det utsiden av lårene og hoftene som interesserer meg mest. Thigh gap har jeg aldri lagt merke til en gang.Ser på rumpe, hofter, kurvet fasong. Thigh gap ordner jeg etthevrt selv når eg liker det jeg ser Anonymkode: b3c64...9e7 2
Gjest Belle âme Skrevet 29. mars 2016 #23 Skrevet 29. mars 2016 Kan jenter svare? Synast thigh gap er nydelig, og har det sjølv😊
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #24 Skrevet 29. mars 2016 https://www.google.no/search?q=thigh+gap&client=ms-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwimmvygm-bLAhWG_SwKHcHDA3MQ_AUIBygB&biw=360&bih=559&dpr=4#imgrc=-w8Xdpdld-8N8M%3A Sånn dere mener eller? Er høyre eller venstre penest? Anonymkode: 2180c...db8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #26 Skrevet 29. mars 2016 24 minutter siden, Charmander skrev: Hun til venstre står veldig unaturlig med det ene benet foran det andre. Hun har nok mellomrom hele veien hun også når hun står normalt. Rar posering, sikkert for å lage den sexy lille gluggen. Forresten elsker jeg mellomrom mellom lårene og har det selv. Og ikke fordi jeg er for tynn, men fordi jeg er heldig nok til å ha en naturlig fasong som er slik. Anonymkode: da7bd...135 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #27 Skrevet 29. mars 2016 Jeg trodde hele thigh gap oppstyret var kokt sammen av 4chan en sommer for å terge enkelte hysteriske folk på twitter. Er det virkelig folk som bruker energi på å tenke over dette? Anonymkode: f7125...fa3 9
fotosyntesen Skrevet 29. mars 2016 #28 Skrevet 29. mars 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde hele thigh gap oppstyret var kokt sammen av 4chan en sommer for å terge enkelte hysteriske folk på twitter. Er det virkelig folk som bruker energi på å tenke over dette? Anonymkode: f7125...fa3 Ja, man skulle tro hele oppstyret hadde lagt seg nå. Er ikke hele tigh-gap problematikken so 2014? Husker det var mange tråder om det for endel måneder siden. Endret 29. mars 2016 av fotosyntesen 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #29 Skrevet 29. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde hele thigh gap oppstyret var kokt sammen av 4chan en sommer for å terge enkelte hysteriske folk på twitter. Er det virkelig folk som bruker energi på å tenke over dette? Anonymkode: f7125...fa3 Jeg husket feil. Det jeg tenkte på var "bikini bridge". Etter det jeg kan se har "thigh gap" trenden sterke bånd til thinspiration bloggere. Uansett ikke noe jeg tenker over Anonymkode: f7125...fa3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #30 Skrevet 29. mars 2016 Er bikini bridge hot da? Anonymkode: 2180c...db8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #31 Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er bikini bridge hot da? Anonymkode: 2180c...db8 For meg spiller det absolutt ingen rolle fra eller til. Hvis je må gi et svar vil jeg si at jeg foretrekker litt mer å ta i. Anonymkode: f7125...fa3
wintergirl Skrevet 29. mars 2016 #32 Skrevet 29. mars 2016 Noen har thigh gap og andre ikke, kommer veldig an på hvordan man er bygd også. Har sett jenter med litt ekstra med thigh gap og tynne uten. Det viktigste er at kroppen er sunn og frisk og en veltrent og sterk kropp er alltid penest uansett. Og en sterk kropp kan også være tynn. Som en sier tidligere i tråden så er noen naturlig veldig tynne og legger ikke like lett på seg, men de kan være sterke for det og spise mye og sunn mat. Og de naturlige tynne jentene jeg kjenner har ikke innhula kinn og kun kinn og bein ellers på kroppen. De har lange og slanke muskler og mindre fettprosent. Som sagt, så lenge man er fornøyd og spiser det kroppen trenger og trener litt så ser de fleste bra ut. For min del så er det mange pene med ekstra kilo som har en killing body fordi de er så faste, uavhengig av thigh gap eller ikke.
AnonymBruker 42 Skrevet 29. mars 2016 #33 Skrevet 29. mars 2016 Jaggu! ALDRI noen sinne har jeg lagt merke til "gapet" mellom lårene til damer. Er dette noe folk faktisk ser, og/eller tenker over Apropos, hva synes dere damer om "the angle of the dangle"? Hvor mange grader er optimalt, og hvor går dealbreaker-grensen? Er >10° turnoff lixomz??? 9
fotosyntesen Skrevet 29. mars 2016 #34 Skrevet 29. mars 2016 2 minutter siden, Beeblebrox skrev: Jaggu! ALDRI noen sinne har jeg lagt merke til "gapet" mellom lårene til damer. Er dette noe folk faktisk ser, og/eller tenker over Apropos, hva synes dere damer om "the angle of the dangle"? Hvor mange grader er optimalt, og hvor går dealbreaker-grensen? Er >10° turnoff lixomz??? the angle of the dangle 8
AnonymBruker 42 Skrevet 29. mars 2016 #35 Skrevet 29. mars 2016 Et øyeblikk siden, fotosyntesen skrev: the angle of the dangle Ja, du vet.. Size dosent matter.. Its the motion of the ocean, AND/OR the angle of the dangle 7
Charmander Skrevet 29. mars 2016 #36 Skrevet 29. mars 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bikini bridge hot da? Anonymkode: 2180c...db8 Nei.
Silfen Skrevet 29. mars 2016 #37 Skrevet 29. mars 2016 Til og med jeg har forresten thigh gap. Og det med de mest slaskeste, småfeite, utrente lårene ever. Så jeg ser virkelig ikke the big deal.
John Galt Skrevet 30. mars 2016 #38 Skrevet 30. mars 2016 (endret) Hadde et innlegg om dette for et par år siden: Dette er aldeles ikke noe som har oppstått i nyere tid. Når vi gutter var i midten av tenårene for nesten 50 år siden, diskuterte vi hvor sexy dette var på en slank veldreid jentekropp. Har aldri hatt noen tenning på en jente uten en slik trekant,, uansett utseende,,, Veldig, veldig sexy,,, i mitt hode,,, Forundret over at det kunne være menn her,, på sexsiden i et kvinneforum, som ikke vet hva "thigh gap" er. Som jeg skrev tidligere i denne tråden,,, Det var direkte tommelen ned, blant oss gutta, hvis du kom for å vise fram ei ny berte uten riktig fasong. Timeglass midje, lange slanke ben med "thigh gap" og faste pupper. Gjerne med et pent ansikt på toppen,,, Men da var det jo jenter fra 15 til 20 vi jaktet på den gangen, og veldig mange av 9-10erene i den alderen har jo alt på plass. Googlet litt for å finne en kvinnefigur som er lik min nåværende "sexy" kone. Hun på bildet nedenfor, er så og si identisk på alt; thigh gap, hofter, lår, mage, midje, pupper, og lengde / farge på hår http://www.girlsinyogapants.com/wp-content/uploads/2014/07/47.jpg 1 Bildet er gjort om til link. -Saraby, mod. Endret 30. mars 2016 av Saraby 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #39 Skrevet 30. mars 2016 42 minutter siden, John Galt skrev: Hadde et innlegg om dette for et par år siden: Dette er aldeles ikke noe som har oppstått i nyere tid. Når vi gutter var i midten av tenårene for nesten 50 år siden, diskuterte vi hvor sexy dette var på en slank veldreid jentekropp. Har aldri hatt noen tenning på en jente uten en slik trekant,, uansett utseende,,, Veldig, veldig sexy,,, i mitt hode,,, Forundret over at det kunne være menn her,, på sexsiden i et kvinneforum, som ikke vet hva "thigh gap" er. Som jeg skrev tidligere i denne tråden,,, Det var direkte tommelen ned, blant oss gutta, hvis du kom for å vise fram ei ny berte uten riktig fasong. Timeglass midje, lange slanke ben med "thigh gap" og faste pupper. Gjerne med et pent ansikt på toppen,,, Men da var det jo jenter fra 15 til 20 vi jaktet på den gangen, og veldig mange av 9-10erene i den alderen har jo alt på plass. Googlet litt for å finne en kvinnefigur som er lik min nåværende "sexy" kone. Hun på bildet nedenfor, er så og si identisk på alt; thigh gap, hofter, lår, mage, midje, pupper, og lengde / farge på hår 1 Hahahahahahahahahaha Anonymkode: f1fd3...337 7
Puny Skrevet 30. mars 2016 #40 Skrevet 30. mars 2016 Jeg skjønner ikke dette med thigh gap jeg... Det handler jo primært om måten man står på. Hvis man samler bena forsvinner jo gapet? det bildet over her er jo et utrolig dårlig eksempel, da det er gjennomredigert og begge damene står rart for å fremheve et poeng...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå