Gå til innhold

Til menn - Thigh gap

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du thigh gap er hot, og hvorfor er det isåfall det? :)

Anonymkode: 2180c...db8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke klar over fenomenet før pressen skrev at dette var en greie. Har overhodet ingen betydning for noe som helst.

Hvis jeg med kniven på strupen MÅ ha en mening om det vil jeg tro at de som syntes slike ting er viktig bør få seg noen reelle problemer, og spise seg mett en gang iblant.

• Liker 46
Skrevet

Samboer har snakket (uoppfordret) om det et par ganger. Han synes det er skikkelig turn-off. Han har et par ekser som har det, så han har jo "first hand experience" som kjæreste :fnise: Han liker generelt ikke veldig tynne jenter. Normalt slanke er noe annet, altså. Jeg har selv ikke thigh-gap og er synes det er greit. Synes ikke det er penere enn andre ben. Men jeg synes at uansett hva man har, så skal man være stolt av kroppen sin! Uansett hva andre synes :hjerte: (selv folk på KG).

• Liker 6
Skrevet

Haha, Commander, bra svar!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ingen menn i historien har sagt eller kommer til å noensinne si; "jeg synes du er både smart, flott og sexy, helt fantastisk og supermorsom, men synes du har for mye/lite fett på innsiden av lårene, så jeg tror ikke vi bør se hverandre igjen"

Menn bryr seg virkelig ikke om det.

Anonymkode: ab80a...3a9

• Liker 25
Skrevet
55 minutter siden, Commander skrev:

Var ikke klar over fenomenet før pressen skrev at dette var en greie. Har overhodet ingen betydning for noe som helst.

Hvis jeg med kniven på strupen MÅ ha en mening om det vil jeg tro at de som syntes slike ting er viktig bør få seg noen reelle problemer, og spise seg mett en gang iblant.

Fantastisk svar :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått antydning til denne gap'en etter at jeg dessverre har gått ned pga intoleransediett. Jeg er ikke så tynn at jeg er stygg, men hadde ikke noe å miste i utgangspunket. Jeg misliker sterkt dette mellomrommet! 

Anonymkode: a930f...31c

Skrevet

Foretrekker egentlig trønderlår.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg snakker ikke om det tynn gapet. Jeg tenker på det helt øverst på normalvektige eller trente damer.

Skrevet

Måtte google for å finne ut hva det var. Har aldri lagt merke til det der før, men om jeg MÅ ha en mening om det, vil jeg si jeg ikke syns det er pent. Egentlig bryr jeg meg ikke om det i det hele tatt, og var ikke klar over at det var en greie.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jay! Supersexy er det.

Men det er jo absolutt ikke noe krav. Er vel kanskje slik som menn og sixpack.

Anonymkode: b8138...fda

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg snakker ikke om det tynn gapet. Jeg tenker på det helt øverst på normalvektige eller trente damer.

Hot.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Okapi skrev:

Foretrekker egentlig trønderlår.

Hva er det?

20 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hot.

Teller det noe for tiltrekkningen eller er det bare en bonus? Og hvor stor bonus isåfall? Liksom hvos mye legger du merke til det?

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jay! Supersexy er det.

Men det er jo absolutt ikke noe krav. Er vel kanskje slik som menn og sixpack.

Anonymkode: b8138...fda

Samme spørsmål som til han over.

Skrevet

Det er bare en bonus. Langt fra en dealbreaker, og heller ikke noe som gjør at alt annet aksepteres.

Gjest Rozes
Skrevet

Men er thigh gap slik at man har mellomrom mellom hele lårene, eller bare "der oppe"? Jeg har et lite mellomrom der oppe, så går lårene sammen igjen, er det thigh gap? 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Rozes skrev:

Men er thigh gap slik at man har mellomrom mellom hele lårene, eller bare "der oppe"? Jeg har et lite mellomrom der oppe, så går lårene sammen igjen, er det thigh gap? 

Enkelt og greit er thigh gap et mellomrom mellom lårene. Så ja, et lite mellomrom øverst under baken kvalifiserer til thigh gap. Det er gjerne en slik thigh gap gutter/menn refererer til når de snakker om hvor flott det er. :) 

Anonymkode: 8c39a...5fe

Gjest Rozes
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Enkelt og greit er thigh gap et mellomrom mellom lårene. Så ja, et lite mellomrom øverst under baken kvalifiserer til thigh gap. Det er gjerne en slik thigh gap gutter/menn refererer til når de snakker om hvor flott det er. :) 

Anonymkode: 8c39a...5fe

Aha. Småkjipt å ha dette ettertrakta greiene når man i tillegg har ekkelt store lår da :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det selv, men det er jo ganske vanlig? Skjønner ikke hvorfor dette er en greie, og tviler på at de aller fleste tenker noe over det. 

Anonymkode: f6969...b71

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...