Gjest Blomsterert Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Har egentlig lurt på det en stund. Har vært her mye om nettene selv og lurer på hvorfor det er så mange flere? Selv sliter jeg med å sove før på morgenkvisten. Da sover jeg fire,fem timer. Iblant er jeg våken pga andre ting. Jeg har heller ikke problem med å ikke sove på et døgn nå og da( har en søvnlidelse da). Når jeg jobber kan det også bli sene kvelder og natt. Jeg trives best om natten pga ro og fred også. Bor tett med flere,og kjenner bare skuldrene senker seg når de andre tar kvelden. Tenker på at det visstnok ikke skal være helt sunt å være våken om nettene,men jeg merker absolutt ingen problemer med det,hverken fysisk eller psykisk. Dere?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Fordi jeg ikke får sove. Mest pga negative tanker konstant, som gjør det umulig å sovne. Anonymkode: 2ec19...ee7 2
Arabella Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 (endret) Jeg har nettopp innhentet en person og kjørt vedkommende til fengselet Endret 29. mars 2016 av Arabella 1
Gjest Badebuksa Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 En gang for noen år siden lå jeg på en iskald benk. Jeg husker en fremmed mann skulle kutte opp en del av kroppen min. For 4. gang. Det plager meg litt.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Det har variert i perioder. Vært en del dumme tanker som har holdt meg oppe om nettene. Så traff jeg en med helt skrudd døgnrytme som virkelig ødela min og. Og nå er det fordi jeg tenkte jeg fikk prøve å gjøre noe positivt ut av at jeg hadde fått så surrete døgnrytme selv, så nå jobber jeg som nattevakt! :D Anonymkode: 57be7...eef 3
Gjest Blomsterert Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke får sove. Mest pga negative tanker konstant, som gjør det umulig å sovne. Anonymkode: 2ec19...ee7 Ok. Så ikke helt greit ut.
Gjest Notatboka Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 Har egentlig bare blitt en vane. Jeg er som deg, bor med familien min på fem og nyter stillheten og roen etter de andre har lagt seg. Er også kronisk syk og har ingen grunn til å stå opp tidlig. Koser meg derfor med senka skuldre om natten og sover lenge på morgenen.
Gjest Blomsterert Skrevet 29. mars 2016 #10 Skrevet 29. mars 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Jeg har nettopp innhentet en person og kjørt vedkommende til fengselet Fengselet? Var h*n på rømmen?
ajarRun Skrevet 29. mars 2016 #11 Skrevet 29. mars 2016 3 minutter siden, Arabella skrev: Jeg har nettopp innhentet en person og kjørt vedkommende til fengselet Er du politi? Og så kjører du mens du skriver på kvinneguiden?
Arabella Skrevet 29. mars 2016 #12 Skrevet 29. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Er du politi? Og så kjører du mens du skriver på kvinneguiden? Jeg er hjemme nå.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #13 Skrevet 29. mars 2016 Går å venter på å føde :-P. Har vært sykemeldt i mange mnd og sover mye på dagen, elsker å være oppe på natten :-) Anonymkode: 1bd44...5cf 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #14 Skrevet 29. mars 2016 fordi samboeren alltid sovner ekstremt tidlig og aldri orker sex lengre... *frustrert dame* Anonymkode: cddb5...993
Arabella Skrevet 29. mars 2016 #15 Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, Blomsterert skrev: Fengselet? Var h*n på rømmen? Ikke egentlig, men vedkommende skulle ha møtt opp i formiddag, dvs. i går formiddag. Nå har vi begynt en ny dag.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #16 Skrevet 29. mars 2016 Sliter i perioder kraftig med søvnen. Synes det er skummeltå sovne når jeg plages mye med mareritt. Kommer og går. Traumer som presser seg på når søvnen tar overhånd. Da blir det mye våkentid :-/ Anonymkode: bb2c6...aab
ajarRun Skrevet 29. mars 2016 #17 Skrevet 29. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sliter i perioder kraftig med søvnen. Synes det er skummeltå sovne når jeg plages mye med mareritt. Kommer og går. Traumer som presser seg på når søvnen tar overhånd. Da blir det mye våkentid :-/ Anonymkode: bb2c6...aab Kanskje vi burde bli bestevenner!
Gjest Blomsterert Skrevet 29. mars 2016 #19 Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Ikke egentlig, men vedkommende skulle ha møtt opp i formiddag, dvs. i går formiddag. Nå har vi begynt en ny dag. Stemmer det,en ny dag: -D trodde liksom "de"ble kjørt til arresten på kveld/natt og så transportert videre om morgenen. Vet ikke helt hvorfor jeg trodde det,men. Er vel ikke stengingstider i fengsler: -)
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #20 Skrevet 29. mars 2016 3 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Kanskje vi burde bli bestevenner! Det er nok mulig, ja ;-) Anonymkode: bb2c6...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå