Gå til innhold

Black Sails

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett på denne tv-serien? :-) Samboer begynte å se på det for noen mnd siden, så bynte jeg så smått å se selv. Nå er jeg helt hekta! :popcorn:  Gleder meg til ny sesong! Men det er jo 10 mnd til :( Så nå skal jeg starte på sesong 1 i mellomtiden :fnise: Og det er slettes ikke verst at mannfolka i serien er EYECANDY! Kom over disse bildene på internett og det er noe av det mest sexy jeg har sett.. http://andsowewalkalone.tumblr.com/post/129318074334/black-sails-cast-mens-health-south-africa  :hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:   http://andsowewalkalone.tumblr.com/post/129318074334/black-sails-cast-mens-health-south-africa :hakeslepp:

Anonymkode: dc305...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fulgt serien fra start, og så ferdig sesong 3 i helgen. :)

Skjønner at serien kanskje blir litt treig og politisk fokusert for de som ikke er så interessert i pirater, intriger og "Treasure Island" i utgangspunktet, men ble positivt overrasket selv. Historiefortellingen og karakterutviklingen av spesielt John Silver og Flint over de tre sesongene har vært fantastisk.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett, men tror kanskje jeg må gi den en sjanse.. :P 

Er den på sumo, netflix?

Anonymkode: d53a1...a0a

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Dace skrev:

Har fulgt serien fra start, og så ferdig sesong 3 i helgen. :)

Skjønner at serien kanskje blir litt treig og politisk fokusert for de som ikke er så interessert i pirater, intriger og "Treasure Island" i utgangspunktet, men ble positivt overrasket selv. Historiefortellingen og karakterutviklingen av spesielt John Silver og Flint over de tre sesongene har vært fantastisk.

Ja utrolig å se hvor mye John Silver har forandret seg fra første episode :fnise: Fra å være en reddhare til å bli den tøffingen!
Lurer på om det ikke er så mange som ser på Black sails egentlig? er serien ukjent for mange?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri sett, men tror kanskje jeg må gi den en sjanse.. :P 

Er den på sumo, netflix?

Anonymkode: d53a1...a0a

Jeg ser på BS! Fantastisk god serie :-)

Jeg laster ned på Kickass :-) Men tror ikke serien ligger på nettflix? Ikke sumo ihvertfall. Alle sesongene ligger på Hbo nordics :) https://no.hbonordic.com/series/black-sails/season-1/ea8acdbc-1087-448a-8774-8dd4039778da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vurdert å begynne på den mange ganger, men innbiller meg at det er litt"manneserie". Eller er den noe for oss jentene også?

Anonymkode: 00ac1...147

• Liker 1
Skrevet

Jeg "slet" meg gjennom sesong 1 fordi sambo liker den, men sesong 2 og 3 syns jeg har vært helt fantastiske! ELSKER serien, og er helt hektet nå jeg også :fnise: Men vi ser den på HBO og der er vi ikke ferdig med sesong 3 enda? Hvor ser dere?

Skrevet

Elsker Black Sails! Eleanor er den mest irriterende kjerringen jeg vet om, håper noen kverker henne (har ikke sett ferdig s3 enda..)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vurdert å begynne på den mange ganger, men innbiller meg at det er litt"manneserie". Eller er den noe for oss jentene også?

Tja kanskje det blir sett på som en manneserie, men jeg er jente og jeg ELSKER den! Så er det jo masse fint å se på i serien også da :rodmer:  

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tja kanskje det blir sett på som en manneserie, men jeg er jente og jeg ELSKER den! Så er det jo masse fint å se på i serien også da :rodmer:  

Ok :) Husker jeg tenkte det samme om Hell On Wheels, men endte opp med å elske den :)

Skrevet
3 minutter siden, Momseguri skrev:

Jeg "slet" meg gjennom sesong 1 fordi sambo liker den, men sesong 2 og 3 syns jeg har vært helt fantastiske! ELSKER serien, og er helt hektet nå jeg også :fnise: Men vi ser den på HBO og der er vi ikke ferdig med sesong 3 enda? Hvor ser dere?

Samme som med meg, jeg gadd så vidt se på første sesongen, men så begynte jeg og se når samboer satt og så på, og da ble det bare mer og mer spennende. Så det er absolutt en serie jeg vil anbefale til begge kjønn :- )
Laster ned på kickass vi, siste episoden var på lørdag :-) Kanskje HBO henger litt etter da?

Skrevet

Begynte å se serien med typen, vi kaller den "Pupper og pirater" :tongue: Ganske mye nakne kropper tidvis i serien, mye pent å se på uansett hvilke kjønn man foretrekker...

Skrevet
4 minutter siden, Tekopper skrev:

Begynte å se serien med typen, vi kaller den "Pupper og pirater" :tongue: Ganske mye nakne kropper tidvis i serien, mye pent å se på uansett hvilke kjønn man foretrekker...

Haha pupper og pirater faktisk :fnise: Stemmer jo ganske bra :ler:

Skrevet

NEI MEN VENT :haar:

Var episode 10 sesongfinalen?? DET går jo ikke an! Nei?? Det er ikke det dere sitter her og sier?

:daane::bond:

Skrevet
9 minutter siden, Tekopper skrev:

Dette var noe av det som irriterte meg i S1, det var så mye urelatert nakenhet at det føltes som om tv-skaperne bare ville "tøffe seg" og dra seere på nakenhet og ikke historien. Men jeg syns det har blitt mye bedre i de neste sesongene. Jeg er også ganske fornøyd med at det ikke bare er kvinnelig nakenhet, det føles mye mer rettferdig ;):fnise: 

Skrevet
7 minutter siden, Momseguri skrev:

Var episode 10 sesongfinalen?? DET går jo ikke an! Nei?? Det er ikke det dere sitter her og sier?

Ja episode 10 var sesongfinalen :)

Skrevet
6 timer siden, Momseguri skrev:

Har sittet og tenkt akkurat det samme etter hver eneste sesongavslutning. :laugh:

Serien har en imponerende evne til å holde på spenningen ved å blande litt tilfredsstillelse med en haug vage cliffhangere. Får vondt av å tenke på at fortsettelsen ikke kommer før i 2017. :sad:

Skrevet

Åh herregud! Var det siste episode av sesongen, det visste jeg virkelig ikke! Jeg digger serien, men syns det var dumt at Vane måtte ofre seg...

Skrevet
15 timer siden, Dace skrev:

Har sittet og tenkt akkurat det samme etter hver eneste sesongavslutning. :laugh:

Serien har en imponerende evne til å holde på spenningen ved å blande litt tilfredsstillelse med en haug vage cliffhangere. Får vondt av å tenke på at fortsettelsen ikke kommer før i 2017. :sad:

Veet, 2017 er alt for lenge til :( Jeg vil ha mer NÅ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...