AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har en hemmelighet... og det er at jeg egentlig er ganske redd kjærestens penis. Jeg er ei lita og spe jente med relativt kort vagina. Vi kan aldri ha sex i doggy eller stillinger som forkorter vaginaen fordi da blir det utrolig smertefullt. Det skjer likevel noen få ganger under hvert samleie at han støter meg hardt i tappen og det er så vondt at jeg kvier meg ved tanken på sex neste gang... har fått en del mindre sexlyst pga dette også. Penisen hans er egentlig for stor for min smak, men handler det kanskje om at jeg må gå til sexolog eller lignende for å overvinne frykten min for store peniser? Føler det blir litt vanskeligere å nyte med store peniser, noen med lignende erfaringer? :/ Anonymkode: f38f8...c33
avida30 Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Da er du nok bare ikke kompatibel med så stor penis. Du er nødt til å si fra til han at det er såpass smertefullt når han støter i livmortappen din sånn at han tar mer hensyn. Å få så vondt og grue seg til neste samleie er ikke bra for hverken underlivet fysisk eller din mentale assosiasjon til samleie i fremtiden. 7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Du vet ikke hva du har før du mister det. Treffer du senere en fyr med liten penis, vil du drømme deg tilbake til han her. Anonymkode: 6b84d...921 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet ikke hva du har før du mister det. Treffer du senere en fyr med liten penis, vil du drømme deg tilbake til han her. Anonymkode: 6b84d...921 Haha nei. Jeg er likedan som TS, var sammen med en mann som var tykkere enn håndleddet mitt og sikkert mellom 15-20 cm lang, og hver gang jeg har sex med en ny mann priser jeg meg lykkelig om han ikke er så stor. En liten penis kan gjøre mye rart, en stor penis er stort sett bare vondt. Anonymkode: fd763...9f5 9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 På tide å ta turen.. Anonymkode: 3a434...743
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Forstår deg godt, jeg. Var selv sammen med en som hadde 17 cm lang og som også var temmelig tykk. Det gjorde ALLTID vondt en eller annen gang under sameiet! Fikk et litt ambivalent forhold til penisen hans, for i noen stillinger ga den meg skikkelig sterke orgasmer, mens i andre var det bare smertefullt. Dette var ikke hele grunnen til at jeg avsluttet det, men litt av den. Nå er jeg sammen med en som har 12 cm og passelig tykk, sexen er fantastisk! Anonymkode: 6aa6c...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 Jeg må være rimelig opphisset for at kjærestens penis ikke skal gjøre vondt i visse stillinger. Han er 16-20cm lang og håndleddet mitt i omkrets! Husk at jo mer stimulanse for deg på fysisk og mentalt, jo mer utvider den seg. Så vi har ofte sex i skje eller bakfra når jeg reiser meg opp men er på knærne! Anonymkode: 39a46...e84
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #8 Skrevet 29. mars 2016 (endret) Etter 30 år som seksuelt aktiv er det en ting en lærer seg når en har en typ 23 - 25 cm lang med omkrets 17 - 18 cm, litt avhengig av humør det der. - En knør ikke på under penetrering. Skal en gjøre det doggy så pleier jeg å varme henne opp til hun sier hun er klar og hun er den som"rir" og beveger seg mer og mer inn på utstyret. Jeg bruker tiden til å kose med henne og jo mer tolmodig jeg er med å ikke bevege meg for mye, jo raskere kommer hun i mål. Da kommer hun jevnt og trutt til hun flater ut og er helt tom. Da er hun klar for dyp penetrering og at oksen grynter og til slutt brøler. Det fungerer for meg, og så får en leve med at en kjappis er noe en tar mellom brystene mens hun suger på resten som de ikke dekker. Det gjelder å akseptere det man har og gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 8a276...da7 Innlegget er ryddet for svar til slettede innlegg. -Saraby, mod. Endret 29. mars 2016 av Saraby 1
Saraby Skrevet 29. mars 2016 #9 Skrevet 29. mars 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. -Saraby, mod.
Laurielle Skrevet 30. mars 2016 #10 Skrevet 30. mars 2016 Du er ikke den eneste som får vondt når du blir penetrert for dypt, det er ikke deg det er noe galt med, men dersom mennene ikke får høre at det blir for vondt når de støter for dypt, vil de heller ikke få forståelse for det. Man må bare si ifra på en grei måte, for det sier seg jo selv, når han er mye lenger enn det du er der nede. Menn må omstille seg litt, og ta ting litt mer forsiktig.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #11 Skrevet 30. mars 2016 38 minutter siden, Laurielle skrev: Du er ikke den eneste som får vondt når du blir penetrert for dypt, det er ikke deg det er noe galt med, men dersom mennene ikke får høre at det blir for vondt når de støter for dypt, vil de heller ikke få forståelse for det. Man må bare si ifra på en grei måte, for det sier seg jo selv, når han er mye lenger enn det du er der nede. Menn må omstille seg litt, og ta ting litt mer forsiktig. Helt klart. Menn med stor og lang må og si i fra hvis det gjør vondt når hun rir(cowgirl) og utstyret føles som om det skal knekke fordi hun er for grunn for han. Len deg heller fremover og gni klitoris mot utstyret og pubis slik at vi menn kan få oppleve nærheten som i lukter, deilige bryster, din munn, magen din, halsen og nakken. Du kommer lettere i tillegg. Det liker vi. Anonymkode: 8a276...da7
Laurielle Skrevet 30. mars 2016 #12 Skrevet 30. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt klart. Menn med stor og lang må og si i fra hvis det gjør vondt når hun rir(cowgirl) og utstyret føles som om det skal knekke fordi hun er for grunn for han. Len deg heller fremover og gni klitoris mot utstyret og pubis slik at vi menn kan få oppleve nærheten som i lukter, deilige bryster, din munn, magen din, halsen og nakken. Du kommer lettere i tillegg. Det liker vi. Det er mye som kan gjøres bedre ved å endre litt på vinkelen og bevege seg på litt andre måter. Men dette krever jo forståelse fra begge parter. Jeg har aldri opplevd at dette temaet har vært vanskelig å prate om, så jeg håper det ordner seg for trådstarter også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå