Gå til innhold

Ola Bye Rise sparket


*tine*

Anbefalte innlegg

Ola Bye Rise fikk sparken fra RBK i dag! Synes dere det var fortjent, eller burde han fått fortsette ut kontraktstiden sin - dvs. ett år til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikek veldig overaskende at han fikk sparken ettersom det har vært deres dårligste sesong på 15 år..

noen må jo ta ansvaret for de dårlige resultatene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at hver gang noe ikke går så bra som det burde så er det treneren som får all skyld.Men herregud,spillerne kan jo gjør noe dem og da!Det er tross alt de som er på banen da!De kunne blitt bedre selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes at Rosenborg takler motgang veeeldig dårlig. De har hatt suksess i alt for mange år - og trodd at "sånn er det bare". Men - livet består faktisk av motgang og vansker også.

Og DET er synd at de ikke har innsett det! :-?

Sier jeg - og jeg kjenner ikke til Rosenborg fra innsiden i det hele tatt. Bare en følelse - og oppfatning - jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Og jeg synes at Rosenborg takler motgang veeeldig dårlig. De har hatt suksess i alt for mange år - og trodd at "sånn er det bare". Men - livet består faktisk av motgang og vansker også.

Og DET er synd at de ikke har innsett det! :-?

Sier jeg - og jeg kjenner ikke til Rosenborg fra innsiden i det hele tatt. Bare en følelse - og oppfatning - jeg har!

Rosenborg har jo hatt motgang før også, og taklet det bra. Tror ingen andre klubber i Norge er mer profesjonell i så måte. Det er tross alt vanskelig å la treneren fortsette når ikke han har spillernes tillitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenborg sutrer bare med engang de får litt motgang... På tide synes jeg! (med motgang altså..) ENGA! 8)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Rosenborg sutrer bare med engang de får litt motgang... På tide synes jeg! (med motgang altså..) ENGA!  8)

Øyvind "neste år skal vi spille mot mandalskammeratene" Spetalen (eller hva han heter) takler det meste av motgang som har skjedd i VIF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke Rosenborg som er mitt lag, så jeg har ikke studert dem med forstørrelsesglass akkurat, men jeg synes ikke de har spilt så verst denne sesongen. At andre lag begynner å utfordre dem sier vel kanskje vel så mye om de lagene som det sier om Rosenborg...? Synes ærlig talt det er mye sutring i RBK-leiren om dagen. Nå har de vunnet serien 11 år på rad - tror de virkelig at de skal fortsette å vinne for evig og alltid? Og de ligger da virkelig på førsteplass før siste serierunde også, selv om det langt fra er avgjort! Tror det bare er sunt for Rosenborg å få litt ordentlig konkurranse, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns synd på han og det var ufortjent :-? se bare på tromsø,ifjor lå de i bunnstriden og såvidt klarte å holde seg i tippeligaen og i år klarte de nesten bronse...med samme trener og samme lag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må vel være første gang en trener tar et lag fram til å vinne serien og så ende opp med å få sparken. :o

Det henger ikke helt på greip! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...